نوشته شده توسط : مطلب پروژه

 انجام پروژهای وب سایت ،اندروید، جاوا ، پایتون ، مبانی مهندسی ، ویژوال بیسیک ، آندروید
,Python
,SQLSERVER
,WebServices
, Csharp
,Android
POS, Java
سی شارپ#C ، شبکه, طراحی کامپوننت مورد نیاز شما - پروژه های آماده : سیستم انبار - سیستم کتابداری - سیستم فروش و صورتحساب - سیستم حضورغیاب با اثر انگشت - سیستم صندوق رستورانی و فروشگاهی با سخت افزار و نرم افزار
POS - سیستم هتل داری و انتخاب واحد دانشجویان
برنامه نویسی برای دستگاه های POS , هند هلد (hand held)و POS ,
سیستم های سفارش مشتری
انجام کلیه نرم افزار های POS بانکی با برندهای مختلف
لویالیتی سیستم
پروژهای سفارش مشتری
POS mobile
پوز موبایل
جاوا توسط جیمز گاسلینگ در سال 1995 در Sun Microsystems توسعه و ایجاد شد، جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا و همه منظوره است. این زبان برنامه نویسی برای پیروی از مفهوم WORA ساخته شده است که به معنای Write Once Run Anywhere است، یعنی کد جاوا کامپایل شده می تواند بر روی تمام پلتفرم هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند بدون نیاز به کامپایل مجدد اجرا شود. جاوا برنامه های مختلفی را در زمینه توسعه تلفن همراه ارائه می دهد که توسعه برنامه های وب مهمترین زمینه ها است. جدا از این، شما می توانید اتصال به پایگاه داده، برنامه های کاربردی دسکتاپ، سرورهای وب ، بازی ها با زبان برنامه نویسی جاوا توسعه دهید. همچنین جاوا پشتیبانی خود را در سیستم های تعبیه شده و برنامه های علمی ارائه می دهد.

 
چگونه پروژه های عملی برنامه نویسی جاوا را انجام دهیم؟

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


اگه مبتدی هستید ابتدا باید با شرکت در یک دوره برنامه نویسی جاوا آموزش ببینید و با تمرین و تلاش فراوان مهارت و تخصص لازم را کسب کنید. البته مهم در حال آموزش بودن است و شما می توانید به صورت خودآموز زبان برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرید که در نگاه اول فکر می کنید هزینه ای نکردید اما باید بهتون بگم شما با آزمون و خطا کردن زمان تون رو هزینه می کنید.
یک شیوه یادگیری دیگه جاوا هم استفاده از تجربیات و تخصص یک برنامه نویس حرفه ای جاوا به صورت کلاس خصوصی جاوا است. در این شیوه یک مدرس برنامه نویسی جاوا به صورت خصوصی و از راه دور به شما آموزش،تمرین و پروژه میدهد و به چالش های پیش آمده در انجام پروژه برنامه نویسی جاوا شما پاسخ می دهد و به راحتی رفع اشکال می کنید و این مدرس جاوا که خود برنامه نویس حرفه ای جاوا هم است حامی و پشتیبان شما خواهد بود .این شیوه برای دانشجویانی که میخوان درس برنامه نویسی جاوا خود را پاس کنند و فرصت یادگیری ندارند و نمی خواهند آزمون و خطا کنند توصیه می شود.

 
بهترین پروژه های جاوا برای مبتدی ها

    مبدل ارز (Currency Converter)
    کشورهای مختلف ارزهای متفاوتی دارند و این ارزها دارای تغییرات روزانه نسبت به یکدیگر هستند. مردم باید در حین نقل و انتقال پول از آخرین نرخ تبدیل ارز مطلع شوند. بنابراین، مبدل ارز یک پروژه مینی زبان برنامه نویسی جاوا است که یک رابط مبتنی بر وب برای مبادله/تبدیل پول از یک ارز به ارز دیگر فراهم می کند. این با استفاده از ویژگی های وب Ajax، Java servlets توسعه یافته است. چنین برنامه هایی برای تجارت، سهام و حوزه های مرتبط با امور مالی استفاده شده است.

     
    بازی آجر شکن(Brick Breaker Game)
    بازی Brick Breaker شامل آجرهایی است که در بالای صفحه قرار گرفته اند. بازیکن به عنوان یک توپ کوچک نشان داده می شود که روی یک پلت فرم کوچک در پایین صفحه قرار می گیرد. با کمک کلیدهای جهت دار روی صفحه کلید می توان راکت را از چپ به راست روی صفحه جابجا کرد. بازیکن از یک راکت در پایین صفحه برای حفظ توپ استفاده می کند. هدف این است که آجرها را بدون از دست دادن توپ با راکت خود بشکنید. این پروژه زبان برنامه نویسی جاوا از مفاهیم OOPS و موارد دیگر استفاده می کند.
    پروژه بازی مار در جاوا(Snake Game in Java )
    اگر یک بچه دهه 60 و 70 یا یک بزرگسال هستید، احتمالاً این بازی را روی تلفن های خود بازی کرده اید. آیا تا به حال به ساخت این بازی فکر کرده اید؟ هدف از این بازی این است که مار را وادار به خوردن نشانه هایی می کند که غذای او هستند بدون اینکه مار به مرزهای روی صفحه برخورد کند. هر بار که مار نشانه را می خورد، بهش امتیاز داده می شود و بزرگتر می شود. زمانی که مار محدوده مرزها را لمس کند بازیکن بازنده می شود و امتیاز نهایی نمایش داده می شود.

 
اگر فرصت انجام پروژه برنامه نویسی جاوای خود را ندارید

گاهی ما یک پروژه برنامه نویسی جاوا داریم که مهارت انجام آن را نداریم یا حتی مهارت انجام پروژه برنامه نویسی جاوای خود را داریم اما زمان کافی برای انجام آن را نداریم. در اینگونه مواقع سایت های فریلنسری به دلیل داشتن برنامه نویس های متعدد پاسخگوی نیازهای پروژه های برنامه نویسی جاوا شما از مبتدی تا سطح پیشرفته و سازمانی و تجاری هستند.
حالا کدوم سایت فریلنسری برای انجام پروژه های جاوا مناسب است؟

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


سایت های برنامه نویسی زیادی در ایران وجود دارد که می توانید پروژه های جاوا خود را به آنها واگذار کنید.اما چطور بهترین رو انتخاب کنیم؟ پاسخ تون رو با یک سوال شروع می کنم، شما وقتی میخواید دندان خودتون رو درمان کنید،پیش پزشک عمومی میروید یا دندان پزشک؟ جواب مسلما دندان پزشک است،حالا کدام دندان پزشک را انتخاب می کنید؟ دندان پزشکی که مطبش خلوت است یا دندان پزشکی که پر مشتری است؟ مسلما دندان پزشکی که پر مشتری است چون علاوه بر تخصص تجربه بیشتری نیز دارد.

جاواپرو یکی از سایت هایی است که به صورت تخصصی در زمینه برنامه نویسی جاوا فعالیت دارد و با داشتن برنامه نویس های حرفه ای و مسلط بر فریمورک های سازمانی جاوا رزومه قوی در انجام پروژه های جاوا دارد که می توانید انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا خود را به متخصصین این سایت واگذار کنید.
    ساعت دیجیتال
    ساخت یک مبدل وزن
    ساخت یک مبدل دما
    ساخت یک Generator اعداد تصادفی
    ساخت ابزار ماشین حساب BMI
    ساخت ماشین حساب درصدی
    ساخت ابزار شمارش کلمات
    ساخت اپلیکیشن جمع ریاضی
    ساخت یک برنامه برای تعیین سال کبیسه

 توضیحات دوره

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که عمدتاً این محبوبیت به دلیل تنوع کارایی و سازگاری آن است. جاوا را می توان برای کارهای زیادی از جمله توسعه نرم افزار، اپلیکیشن های موبایل و توسعه سیستم های بزرگ استفاده کرد. جاوا بر روی دستگاه های اندروید اجرا می شود، زیرا سیستم عامل تلفن همراه به زبان جاوا نوشته می شود. دانستن جاوا فرصت های زیادی را به عنوان یک توسعه دهنده به روی شما باز می کند.

یادگیری کدنویسی می تواند هم سرگرم کننده و هم مفید باشد. جاوا یک زبان برنامه نویسی مفید، قوی و محبوب برای شروع این سفر است. این دوره از ابتدا تا آخر آن به صورت عملی و کاربردی است. بهترین راه برای یادگیری این است که کار کدنویسی را به صورت عملی انجام دهید تا نکات زیادی را یاد بگیرید.

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا، مدرن، همه منظوره و حساس به حروف بزرگ و کوچک است. یکی از دلایل محبوبیت جاوا این است که مستقل از پلتفرم است. شما فقط باید یک بار کد جاوا را بنویسید و سپس آن را روی هر پلتفرمی خواه مک، ویندوز یا لینوکس اجرا کنید.

در این دوره ما 10 پروژه عملی و مفید را مرحله به مرحله ایجاد خواهیم کرد تا به شما در ایجاد مهارت های برنامه نویسی که آموزش جاوا به وفور پیدا میشه. رایگان و غیر رایگان، انگلیسی و فارسی. ولی چیزی که به وفور پیدا نمیشه آموزش انجام پروژه در جاوا هست و به نظرم اونجوری که باید، به این بخش اهمیت داده نشده .

چیزی که مهمه اینه که ما مفاهیم برنامه نویسی جاوا یا هر زبان دیگه رو یاد گرفتیم. بعدش باید چیکار کنیم؟ آیا باید بگیم که من چون آموزش دیدم، دیگه همه چیو بلدم و دیگه به انتهاش رسیدم؟ پاسخ قطعا منفیه. این تازه شروع کار هست. چرا که شما با چیزی که یاد گرفتید باید حالا شروع کنید به انجام دادن تمرینو پروژه که این یادگیریتون یک سودی براتون داشته باشه. حالا این سود میتونه مالی باشه و یا افزایش سطح دانش در اون حوزه.

کاری که ما کردیم این بود که اومدیم چندین پروژه رو از دانشگاه های داخلی و خارجی مختلف یا جاهای دیگه مثل کمپ های آموزش زبان های برنامه نویسی بدست اوردیم و میخواهیم اونارو انجام بدیم تا با شیوه ی ساخت انواع پروژه آشنا بشیم و بتونیم هر پروژه ی دیگه ای رو انجام بدیم. چون پروژه ها معمولا در یک حد و سطح هستند.

در انتهای این دوره اگر که خوب تلاش کرده باشید، میتونید پروژه های مختلف رو از جاهای مختلف بگیرید و انجام بدید و هم دانشتون زیادتر بشه و هم به پول های خوبی برسید .

نکته ی آخر هم اینکه شما باید جاوا رو تا حد خوبی بلد باشید. چون ما اینجا آموزش جاوا نمیدیم. فقط انجام پروژه هست و این پروژه ها داخلشون دیزاین پترن، کار با فایل های txt و json، برنامه نویسی تست محور با کمک JUnit، ارتباط با دیتابیس در جاوا و ... هم وجود داره.

پروژه هایی که ما توی این دوره انجام میدیم عبارت اند از:

۱- سیستم مدیریت کتابخانه

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


۲- سیستم مدیریت موزیک

۳- پروژه ورزش

۴- سیستم بانک نرم افزار

۵- سیستم درخواست تاکسی (فاز ۱)

۶- سیستم درخواست تاکسی (فاز ۲)

۷- مدیریت بیمارستان

۸- شهردار (فاز ۱)

۹- شهردار (فاز ۲)

۱۰- یک پروژه از کانادا !

پس با ما توی دوره انجام پروژه با جاوا همراه باشید.

 


پیش نیاز های دوره :

    آشنایی با شی گرایی در جاوا


فهرستـــ ویدیوها
مدت زمان دوره 28:51:00

    با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1

    معرفی دوره

00:05:32
2

    معرفی ابزار

00:03:51
3

    سیستم مدیریت کتابخانه (متن پروژه)

00:16:19
4

    سیستم مدیریت کتابخانه (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:17:17
5

    سیستم مدیریت کتابخانه (پیاده سازی کلاس اری لیست)

00:20:41
6

    سیستم مدیریت کتابخانه ( اضافه کردن و نمایش کاربر جدید با استفاده از کلاس اری لیست اختصاصی)

00:28:21
7

    سیستم مدیریت کتابخانه (اضافه کردن یک کتاب جدید و نمایش کتاب های موجود در کتابخانه)

00:19:22
8

    سیستم مدیریت کتابخانه (امانت گرفتن کتاب توسط کاربر)

00:22:08
9

    سیستم مدیریت کتابخانه (ادامه پیاده سازی امانت گرفتن کتاب و لیست کتاب های امانت گرفته شده کاربر)

00:19:03
10

    سیستم مدیریت کتابخانه (پس دادن کتاب امانت گرفته شده توسط کاربر)

00:24:19
11

    سیستم مدیریت کتابخانه (رفع باگ و نهایی سازی پروژه )

00:19:57
12

    سیستم مدیریت موزیک (متن پروژه)

00:09:16
13

    سیستم مدیریت موزیک (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:15:56
14

    سیستم مدیریت موزیک (اضافه کردن آهنگ جدید)

00:25:28
15

    سیستم مدیریت موزیک (حذف آهنگ)

00:17:03
16

    سیستم مدیریت موزیک (اضافه کردن آلبوم به playlist )

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


17

    سیستم مدیریت موزیک (پیاده سازی رفتن به آهنگ بعدی و قبلی)

00:22:17
18

    سیستم مدیریت موزیک (نهایی سازی پروژه )

00:22:31
19

    پروژه ورزش (متن پروژه)

00:11:44
20

    پروژه ورزش (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:17:46
21

    پروژه ورزش (پیاده سازی توابع خواسته شده)

00:20:12
22

    پروژه ورزش (باز نویسی متد toString)

00:24:26
23

    پروژه ورزش (کار با فایل)

00:24:00
24

    پروژه ورزش (کار با فایل)

00:16:45
25

    سیستم بانک نرم افزار (متن پروژه)

00:11:42
26

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:24:47
27

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی تابع مقایسه دو زمان)

00:18:56
28

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی تابع مقایسه دو زمان)

00:21:04
29

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:22:50
30

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:23:11
31

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار و رفع باگ)

00:23:22
32

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:23:18
33

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:18:33
34

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:27:50
35

    سیستم بانک نرم افزار (نهایی سازی پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:13:05
36

    سیستم بانک نرم افزار (معرفی JUnit و استفاده از آن در پروژه)

00:21:44
37

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (متن پروژه)

00:12:21
38

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:17:34
39

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (ساخت table مسافران و راننده و وسلیه نقلیه در دیتابیس و import کردن mysql connector به کتابخانه جاوا)

00:20:08
40

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (insert کردن اطلاعات راننده و وسلیه نقلیه به دیتابیس از جاوا )

00:24:53
41

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (insert کردن اطلاعات راننده و وسلیه نقلیه به دیتابیس از جاوا )

00:20:45
42

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (استفاده از دیزاین پترن singleton برای ارتباط با دیتابیس)

00:12:51
43

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (insert کردن اطلاعات مسافر به دیتابیس از جاوا)

00:22:10
44

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (افزایش اعتبار کیف پول مسافر)

00:17:02
45

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (گرفتن اطلاعات از دیتابیس و نمایش اطلاعات مسافران و راننده ها همراه با وسیله نقلیه شان)

00:13:06
46

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (متن پروژه)

00:11:26
47

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (ساخت کلاس و table سفر در جاوا و دیتابیس)

00:17:51
48

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (اضافه کردن عملکرد های جدید به مسافر و راننده)

00:19:16
49

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (انتخاب راننده مناسب برای انجام سفر)

00:20:44
50

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (انتخاب راننده مناسب برای انجام سفر و ایجاد سفر جدید)

00:22:55
51

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (ایجاد سفر جدید و اضافه کردن آن به دیتابیس)

00:20:34
52

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (ایجاد سفر جدید و اضافه کردن آن به دیتابیس)

00:19:22
53

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (پایان سفر)

00:29:38
54

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (ادامه پایان سفر و نمایش سفر های در حال انجام با استفاده از دیتابیس)

00:26:59
55

    مدیریت بیمارستان (متن پروژه)

00:06:45
56

    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:19:53
57

    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:22:01
58

    مدیریت بیمارستان (ثبت نام و ورود بیمار و مدیر سامانه)

00:21:50
59

    مدیریت بیمارستان (ورود پزشک و اضافه کردن پزشک جدید توسط مدیر)

00:17:37
60

    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی توابع مربوط به بیمار)

00:16:14
61

    مدیریت بیمارستان ( پیاده سازی استخدام منشی و اضافه کردن دارو)

00:21:10
62

    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی گرفتن نوبت برای بیمار)

00:19:29
63

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی ویزیت بیمار توسط پزشک)

00:22:48
64

    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی تجویز نسخه برای بیمار)

00:18:49
65

    مدیریت بیمارستان (تست نهایی پروژه)

00:06:56
66

    شهردار - فاز 1 (متن پروژه)

00:10:48
67

    شهردار - فاز 1 (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:20:04
68

    شهردار - فاز 1 (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:19:45
69

    شهردار - فاز 1 (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:16:14
70

    شهردار - فاز 1 (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:15:22
71

    شهردار - فاز 1 (ساخت انواع ترمینال)

00:18:47
72

    شهردار - فاز 1 (خرید وسایل نقلیه مربوط به هر ترمینال)

00:22:19
73

    شهردار - فاز 1 (خرید وسایل نقلیه مربوط به هر ترمینال)

00:17:24
74

    شهردار - فاز 1 (خرید وسایل نقلیه مربوط به هر ترمینال)

00:16:40
75

    شهردار - فاز 1 (اضافه کردن راننده به هر ترمینال)

00:18:46
76

    شهردار - فاز 1 (نمایش اطلاعات همه ی ترمینال ها)


    شهردار - فاز 1 (ساخت هتل و اتاق ها)

00:16:31
78

    شهردار - فاز 1 (نمایش اطلاعات همه ی هتل ها)


    شهردار - فاز 2 (متن پروژه)



    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی بخش های پایه ای پروژه)


    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی بخش های پایه ای پروژه)


    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی کلاس سفر)

    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی متد های سفر جدید، محاسبه هزینه سفر و مرتب سازی سفر ها)


    شهردار - فاز 2 (ساخت Exception اختصاصی)



    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی اضافه کردن سفر جدید)



    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی اضافه کردن سفر جدید)

    شهردار - فاز 2 (اتمام پروژه)



    یک پروژه از کانادا (متن پروژه)


    یک پروژه از کانادا (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)


    یک پروژه از کانادا (اضافه کردن پکیج جدید و نمایش تمام پکیج ها)



    یک پروژه از کانادا (نمایش پکیج های overdue و upcoming)

00:20:20
92

    یک پروژه از کانادا (حذف و علامت گذاری پکیج ها)


93

    یک پروژه از کانادا (نوشتن اطلاعات پکیج ها در فایل json با استفاده از gson)



    یک پروژه از کانادا (خواندن اطلاعات پکیج ها از فایل json با استفاده از gson)

00:09:30
95

    صورت سوال و سورس کد همه ی پروژه ها
ام پروژه برنامه نویسی

دپارتمان کامپیوتر و فناوری اطلاعات چند ضلعی آمادگی دارد تا در زمینه انجام پروژه های برنامه نویسی با زبان های مختلف به کارفرمایان گرامی خدمت رسانی کند. خدمات چند ضلعی شامل برنامه نویسی به زبان های برنامه نویسی مختلف نظیر پایتون، سی، متلب، جاوا و ... است. کافیست درخواست خود را از طریق فرم سفارش برای ما ارسال فرمایید تا پس از بررسی جزییات سفارش ما توسط کارشناسان چند ضلعی، هزینه و زمان لازم برای انجام پروژه شما ارسال شود.


سفارش پروژه برنامه نویسی

اهم خدمات ما در زمینه انجام پروژه تخصصی و صنعتی کامپیوتر و برنامه نویسی
انجام پروژه برنامه نویسی متلب
انجام پروژه برنامه نویسی با پایتون
انجام پروژه برنامه نویسی
انجام پروژه طراحی سایت و سئو
انجام پروژه های برنامه نویسی در زبان های مختلف

    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C++
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C#
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان جاوا Java
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان اسمبلی  (Assembly(X86-X64-8051-MIPS-VAX-AVR-ARM
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان پایتون  Python
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان VHDL
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان  Verilog
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اس کیو ال SQL
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اوراکل Oracle
    انجام پروژه برنامه نویسی اندروید
    انجام پروژه متلب
    انجام پروژه گمز GAMS

    انجام پروژه های میپل Maple
    انجام پروژه های برنامه نویسی متلب MATLAB
    انجام پروژه های برنامه نویسی با فلش Flash
    انجام پروژه Spim
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اندروید Android
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان فرترن Fortran
    انجام پروژه های HTML
    انجام پروژه های برنامه نویسی XML
    انجام پروژه های ّرنامه نویسی PHP JSP Jquery CSS
    انجام پروژه برنامه نویسی روی GPU و CUDA
    انجام پروژه فرترن Fortran
    انجام پروژه پایتون
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان R

 
انجام پروژه های تخصصی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
تدریس خصوصی و آموزش انجام پروژه‌های برنامه نویسی به زبان‌های مختلف

    انجام پروژه مهندسی نرم افزار
    انجام پروژه محاسبات عددی
    انجام پروژه پردازش تصویر
    انجام پروژه فازی
    انجام پروژه شبکه عصبی
    انجام پروژه گراف
    انجام پروژه شبکه های اجتماعی
    انجام پروژه پایگاه داده
    انجام پروژه داده کاوی
    انجام پروژه هوش مصنوعی
    انجام پروژه تشخیص چهره

    اانجام پروژه یادگیری ماشین
    انجام پروژه سیستم عامل
    انجام پروژه میکروکنترلر Cv avr
    انجام پروژه معماری کامپیوتر
    انجام پروژه مدار منطقی
    انجام پروژه FPGA
    انجام پروژه طراحی الگوریتم
    انجام پروژه VLSI
    انجام پروژه کامپایلر
    پروژه برنامه نویسی CUDA پیاده سازی روی GPU

پرسش‌های متداول درباره انجام پروژه مهندسی کامپیوتر و برنامه نویسی
۱هزینه ارسال سفارش پروژه برنامه نویسی و کامپیوتر برای چند ضلعی و بررسی اولیه چقدر است؟
ارسال سفارش در چند ضلعی رایگان است. شما میتوانید بصورت رایگان درخواست انجام پروژه خود را ارسال کنید و بعد از ارزیابی و قیمت گذاری، برای انجام پروژه تصمیم بگیرید.
۲
نحوه قیمت گذاری سفارش پروژه برنامه نویسی و کامپیوتر من چگونه است؟
۳
بررسی و قیمت گذاری پروژه برنامه نویسی من چقدر زمان خواهد برد؟
۴
در صورت عدم انجام مناسب پروژه برنامه نویسی خود چکار باید بکنم؟
۵
برای خرید پروژه آماده کامپیوتر از کجا اقدام کنم؟
۶
رشته من مهندسی کامپیوتر هست و تمایل به همکاری با چند ضلعی در زمینه انجام پروژه های کامپیوتر دارم، چکار باید بکنم؟
پرسش-های-متداول-درباره-انجام-پروژه


انجام پروژه برنامه نویسی را به ما بسپارید!!!!

انجام انواع پروژه های برنامه نویسی در زبان ها و نرم افزارهای مختلف " " سفارش خود را با پیامرسان ارسال فرمایید: @OjDanesh نرم انجام پروژه متلب Matlab و maple (Flash(action script (Flex bison (linuxe syntax sementic code... 09212394018 @OjDanesh OjDaanesh@gmail.com تماس: 02188263128 موسسه پروژه سرای اوج دانش

انجام پروژه برنامه نویسی را به ما بسپارید!!!!
۲ روز پیش | تهران | اوج دانش
انجام برنامه نویسی جاوا Java و جاوا

انجام برنامه نویسی جاوا Java و جاوا اسکریپت Java script را به ما بسپارید! انجام پروژه های جاوا java توسط کارشناسان مجرب پروژه سرا با قیمت و کیفیت مناسب انجام میشود اکثرا برنامه نویسان در انجام پروژه جاوا خود با مشکل مواجه هستند و به دنبال یک موسسه مطمئن برای پروژه جاوا خود می باشند. پروژه سرای اوج دانش

۲ روز پیش | تهران | اوج دانش
انجام پروژه های پردازش تصویر فازی ، الگوریتم ژنتیک

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های... پروژه پایتخت توسط خودگروه  انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر @صادقی 09367292276 hamid.namalom1@gmail.com azsoft.ir

۶ روز پیش | تهران | صابریان
انجام کلیه پروژه های دانشجویی asp.netL

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های... پروژه پایتخت توسط خودگروه  انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر @ 8051 azsoft.ir 09367292276

۶ روز پیش | تهران | صابری
انجام کلیه پروژه های دانشجویی در سراسر ایران AS

نجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های... پروژه پایتخت توسط خودگروه  انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر @ ماشین ها * هوش مصنوعی * کامپایلر

۶ روز پیش | تهران | نوید صادقی
انجام پروژه برنامه نویسی - انجام پروژه دانشجویان

انجام پروژه برنامه نویسی در سراسر کشور انجام پروژه visual بیسیک و پروژه برنامه نویسی سی شارپ و ... توسط افراد متخصص انجام پروژه های دانشجویی شامل : پاورپوینت ترجمه (Translate) اچ تی ام ال (HTML) ارنا (Arena) اس... جاوا (JavaScript) دلفی (Delphi) رشنال رز (RationalRose) سی (C-C++) اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید .

۱ هفته پیش | کرج | نوید صادقی
انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در با متلب matlab ga

azsoftir@gmail.com 09367292276 azsoft.ir 09367292276 صادقی انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در با متلب matlab ga انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در با متلب matlab پروژه های بهینه سازی دانشجویی برنامه نویسی کد نویسی الگوریتم ژنتیک تک هدفه چند هدفه ga... انجام پروژه های برنامه نویسی matlab متلب لینوکس azsoftir@gmail.com 09367292276 azsoft.ir 09367292276 صادقی azsoftir@gmail.com 09367292276 azsoft.ir 09367292276 صادقی

۱ هفته پیش | تهران | کیان
انجام پروژه های برنامه نویسی MATLAB

انجام پروژه متلب انجام پروژه مطلب فیلم آموزشی پروژه +آموزش حضوری پروژه09367292276 azsoftir@gmail.com azsoftir.com 09367292276 azsoftir@gmail.com ... انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری الگوریتم های فرا ابتکاری گسسته و پیوسته ... پروژه پیاده سازی و آموزش داده خواهد شد 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoftir.com 09367292276 azsoftir@gmail.com ...

۱ هفته پیش | تهران | زوار
انجام پروژه و پایان نامه مهندسی برق کنترلاکثر مجلا

انجام پروژه و پایان نامه مهندسی برق کنترلاکثر مجلات علمی و پژوهشی از دانشجویان و نویسندگان انتظار... پروژه و پایان نامه شما عزیزان در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت توسط دانش آموختگان دانشگاه... پروژه های تمامی درس های این رشته در کلیه سطوح شامل تحقیق . برنامه نویسی , طراحی سایت ,... است. 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoftir.com 09367292276

۱ هفته پیش | تهران | زوار
انجام تمامی پروژه های برنامه نویسی تحت تمامی زبان

انجام تمامی پروژه های برنامه نویسی تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی انجام پروژه های تخصصی رشته مهندسی نرم افزار و شبکه ومخابرات برای محققین ایرانی داخل و خارج ازکشور انجام تحقیقات تخصصی و پروپوزال های تحقیقاتی برای شرکتها و برای محققین داخل و خارج از کشور... انجام تمامی خدمات مربوط به تهیه پیشنهادیه تحقیق ( proposal ) مشاوره و تدوین تحقیق های...

۱ هفته پیش | زرین آباد | حامدی
انجام تمامی پروژه های برنامه نویسی تحت تمامی زبانه

نجام تمامی پروژه های برنامه نویسی تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر انجام پایان نامه و پروپوزال های دانشجویی مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد،دکترا... انجام تمامی خدمات مربوط به تهیه پیشنهادیه پایان نامه( proposal ) -نگارش و تدوین انواع...

۱ هفته پیش | چورزق | صبری
انجام کلیه خدمات برنامه نویسی و پروژه های دانشجویی

دیگر نگران پروژه های خود نباشید و فقط با یک تماس پروژه را تحویل بگیرید. پاورپوینت ترجمه (translate) اچ تی ام ال (html) ارنا (arena) اس... جاوا (javascript) دلفی (delphi) رشنال رز (rationalrose) سی (c-c++) سی شارپ (c#) طرح... پروژه شبیه سازی سیستم جامع مدیریت مشاور املاک سورس کد و مستندات VB + SQL Server + Crystal...

۱ هفته پیش | تهران | شریفی
انجام پروژهای دلفی ، جاوا ، مبانی مهندسی ، ویژوال

انجام پروژهای دلفی ، جاوا ، مبانی مهندسی ، ویژوال بیسیک ، آندروید PHP SQLSERVER2000 SQLServer2005 WebServices Access Csharp Android POS سی... پروژه های آماده : سیستم انبار - سیستم کتابداری - سیستم فروش و صورتحساب- سیستم حضورغیاب... پروژه اندروید, پروژه دانشجویی اندروید طراحی و ساخت انواع نرم افزار موبایل با استفاده از جدیدترین متدد...

۱ هفته پیش | تهران | شریفی
انجام پروژه الگوریتم ژنتیک ga genetic algorithm

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک ga genetic algorithm در با متلب matlab مهندسی صنایع و پروژه های بهینه سازی دانشجویی برنامه نویسی کد نویسی الگوریتم ژنتیک تک هدفه چند هدفه NSGA... انجام پروژه الگوریتم مورچگان ACO - ANT COLONY OPTIMIZATION الگوریتم تبرید شبیه سازی Simulated... انجام پروژه Excell azsoftir@gmail.com 0936-729-2276 azsoft.ir azsoftir@gmail.com 0936-729-2276 azsoft.ir

۱ هفته پیش | اندیشه | صبری
پروژه های جاوا

مرکز مشاوره و انجام پایان نامه ما شامل تعداد زیادی از فارغ التحصیلان و اساتید برتر دانشگاه های ایران... انجام پروپوزال و پایان نامه به همراه خدمات کامل آموزش ، مشاوره و انجام کامل می باشد. ترجمه تخصصی و حرفه ای و تجزیه وتحلیل و خدمات پایان نامه و انجام مقاله خوزستان و انجام پایان نامه پژوهش هنر و پایان نامه مدیریت زنجیره تامین و نگارش پایان نامه و

پروژه های جاوا
۱ ماه پیش | کرمان | خانم حمیدی
انجام پروژه های برنامه نویسی توسط مهندسین مجرب

انجام پروژه های برنامه نویسی توسط مهندسین مجرب بهترین خدمات انجام پروژه های وب سایت، جاوا، مبانی مهندسی، ویژوال بیسیک ، آندرویدو پایتون با کمترین هزینه انجام پروژه های برنامه نویسی با بهترین کیفیت ,Python ,SQLSERVER ,WebServices , Csharp ,Android POS پروژه های آماده : سیستم انبار - سیستم کتابداری - سیستم فروش و صورتحساب - سیستم حضورغیاب...

۹ ماه پیش | تهران | اشکانی
پروژه های جاوا تحت موبایل

برای دانلود رایگان دموی پروژه ها و نیز مشاهده قیمت ها به سایت اصلی ما به نشانی زیر مراجعه کنید : 0936729227 hamid.namalom1@gamail.com azsoft.ir0936729227 hamid.namalom1@gamail.com azsoft.ir برخی پروژه های انجام شده با زبان جاوا تحت موبایل : ================================================================= بازی...

۱۱ ماه پیش | تهران | نوید صادقی
انجام پروژه های دانشجویی asp,c#,vb.net,vb6,php,c

جام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های... پروژه پایتخت توسط خودگروه  انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر @ بگیرید 09367292276 mamadomidi.com


انجام پروژه های دانشگاهی رشته ی کامپیوتر

ژه فروشگاه قطعات کامپیوتری با اکسس Access قیمت :14500 تومان ( چهارده هزار و پانصد... پروژه پایگاه داده با اکسس توضیحات : پروژه پایگاه داده سیستم فروشگاه قطعات کامپیوتری در نرم افزار اکسس این پروژه شامل موارد زیر می باشد : - طراحی و پیاده سازی جداول برنامه ... ادامه مطلب » پروژه کامپیوتر نوع فایل: فلش , exe , sw

۱ هفته پیش | بومهن | azsoft
انجام پروژه های برنامه نویسی و پروژه های دانشجویی

سورس برنامه دستگاه اسکنر سایتهای پذیرش بیمار ساخت سایت دانشجویی با پایگاه داده نمودار... پروژهای مدیریت یک رستوران یک دانشگاه برنامه نویسی با زبان سی شارپ پمپ بنزین با آرنا شبیه... پروژه های نرم افزاری دانشجویی برنامه ماشین حساب با vb تحقیق پیاده سازی زبان html php پروژه پروژه لغوی پاسکال آدرس ایمیل های با net

انجام پایان نامه ارشد رساله دکتری ،پروپوزال مقاله

⭕تخفیف 30% فوری فقط تا امروز به دانشجویان گرامی ⭕گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم... انجام پروپوزال و پایان نامه و رساله دکتری برق الکترونیک قدرت کنترل مخابرات انجام پروپوزال و پایان نامه مکانیک طراحی کاربردی جامدات تبدیل انرژی ساخت تولید هوافضا انجام پروپوزال و پایان نامه عمران سازه زلزله خاک و پی ژئوتکنیک مدیریت ساخت اب و فاضلاب...

پایان نامه برق
۷

آموزش تخصصی و پروژه محور اندروید android

مجتمع آموزشی مهرگان ⁕ بهترین آموزشگاه تدریس زبان های برنامه نویسی در اصفهان ⁕ ✅مجتمع... پروژه محور قرار می گیرید. به صورتی که پس از اتمام دوره شما کاملا به مباحث و تکنیک های کنترل پروژه با اندروید تسلط پیدا کرده و مانند یک برنامه نویسی موبایل حرفه ای شروع به تدریس نمایید.... جاوا شماره تماس مندرج تماس حاصل فرمایید.

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


آموزش تخصصی و پروژه محور اندروید android
۷

آموزش برنامه نویسی جاوا مقدماتی

آموزش برنامه نویسی جاوا مقدماتی دوره آموزش جاوا مقدماتی با متد حرفهای و روش تدریس خاص خود به آموزش جاوا می پردازد. در این دوره به طور کامل و از صفر زبان جاوا را خواهید آموخت. زبان برنامه نویسی جاوا (Java)، زبانی شاخص، سطح بالا و همه منظوره است که در سیستم عامل های مختلفی قابل اجرا دنیا کاربرد دارد) استفاده کنید.




آموزش برنامه نویسی اندروید کاربرد برنامه نویسی اندروید چیست؟ اندروید یک سیستم عامل... پروژه های سنگین تر میتوانید آموزش های بیشتری دریافت کنید. در انتهای این دوره شما به طور... جاوا دارد. در این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانید نکات بسیار مهم و مورد نیاز... پروژه های کاربردی، صفر تا صد برنامه نویسی اندرویدی را به شما عزیزان آموزش دهد. اگر قصد...

توسعه و برنامه نویسی اندروید
۷
امروز ۰۰:۴۷ | تهران | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
تازه های انجام پروژه جاوا
آموزش برنامه نویسی پایتون

مجتمع دیجیتال گیلان برگزار می کند: آموزش دوره های برنامه نویسی در رشت : برنامه... جاوا Java برنامه نویسی جاوا اسکریپت javascript ویژگی های دوره : *سیستم جداگانه برای هر کاربر در حین آموزش *اعطای... پروژه محور : شما در طول دوره پروژهای واقعی و کاربردی انجام می دهید *معرفی به بازار کار در صورت تایید اساتید *پشتیبانی آنلاین * مشاوره رایگان *...

آموزش برنامه نویسی پایتون
رشت | مجتمع دیجیتال گیلان
آموزش جاوا پیشرفته

آموزش جاوا پیشرفته کاربرد دوره آموزش جاوا پیشرفته چیست؟ جاوا یک زبان برنامه نویسی است که توسط جیمز گاسلینگ در سال 1991 ایجاد شده است. هدف از ساخت جاوا این بود که کاربر برنامه را یک بار بنویسد و از آن روی چندین سیستم عامل متفاوت استفاده... جاوا با این شعار بوده است. اولین نسخه قابل دسترس غیره. برنامه نویسی برای وسایل الکترونیکی

دوره آموزش جاوا پیشرفته
۷

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


آموزش React JS مقدماتی

آموزش React JS مقدماتی کاربرد دوره آموزش React JS مقدماتی چیست؟ فریمورک ری اکت به... جاوا اسکریپت مانند Angular JS در MVC استفاده شود. در دوره آموزش مقدماتی ری اکت جی اس... جاوا اسکریپت آشنا می شوید و از مزایای آن در ساخت اپلیکیشن ها و وبسایت ها بهره می برید. دوره... جاوا اسکریپت آشنایی دارند و نسبت به ساخت یک صفحه وب علاقه مندند. توسعه دهندگان بکاند مانند...

آموزش React JS مقدماتی
۷
تهران | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
آموزش React JS پیشرفته

آموزش React JS پیشرفته کاربرد دوره آموزش React JS پیشرفته چیست؟ دنیای فرانت اند... انجام پروژههای برنامه نویسی متنوع با آنها آشنا شوید. استفاده از این ابزارها در کنار یکدیگر پیشرفت... پروژه های شما ایجاد می کند. بی جهت نیست که ری اکت جی اس در ردیف محبوب ترین و پرکاربردترین جاوا اسکریپت قرار گرفته است و شرکت های مطرح و بزرگ کشورهای پیشرفته نیز امروزه برای آموزش...

آموزش React JS پیشرفته
۷
تهران | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
دوره آموزشی آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت

دوره آموزشی آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت کاربرد دوره آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی تکرشت های است که در یک زمان تنها یک اتفاق می تواند در... جاوا اسکریپت فقط می تواند یک جمله را در یک زمان در یک رشته واحد پردازش کند. مزیت زبانهای... برای تعیین وضعیت آب و هوا

دوره آموزشی آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت
۷
تهران | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
آموزش برنامه نویسی و اجرای دوره های کارآموزی

برگزاری کلاس های آموزش برنامه نویسی به زبان های جاوا ، پایتون ، c# c++ ، جاوا اسکریپت، html , css برنامه نویسی به زبان R آموزش برنامه نویسی در محیط های اندروید استودیو، ویژوال استودیو vs code آموزش و رفع نواقص پروژه های برنامه نویسی آموزش طراحی سایت و انجام خدمات سئو .

آموزش برنامه نویسی و اجرای دوره های کارآموزی
تهران | شرکت برنامه نویسی خیام
خرید پکیج آموزش گام به گام جاوا

در این پکیج آموزشی مبنای یادگیری Java SE (نسخه استاندارد) را فراهم کرده ایم تا بتوانید... جاوا اولین برنامه تان را بسازید یا به تنهایی قادر به بررسی ویژگی های مختلف این زبان باشید.... جاوا، داده ها را ذخیره کنید و با طرز بکارگیری اصول کدنویسی شیء محور مانند وراثت و چندریختی جاوا آشنا شوید. _ آموزش برای تمام علاقمندان به برنامه نویسی

خرید پکیج آموزش گام به گام جاوا

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

۷

استخدام کد نویس حرفه ای برای یک پروژه بزرگ



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه های جاوا (Java)

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


ژه با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه های جاوا (Java) آماده است تا پروژه های شرکتی شما عزیزان را با کیفیتی عالی انجام دهد.جهت سفارش پروژه جاوا با شماره های ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲ – ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.
جاوا چیست؟

جاوا (به انگلیسی: Java)  یک زبان برنامه نویسی شئ گرا می باشد. که اولین بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد. زبان برنامه نویسی جاوا به زبان برنامه نویسی ++C (سی پلاس پلاس)  شباهت دارد. اما تفاوت آن با ++C در مدل شئ گرایی آسان تر آن است و همچنین از قابلیت های سطح بالا ، پشتیبانی بیشتری می کند. از قابلیت های اساسی جاوا میتوان به مدیریت حافظه بطور اتوماتیک اشاره کرد. شعار جاوا “Write once, Run any where” به معنای ” یکبار بنویس و همیشه اجرا کن” می باشد.
خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه سی شارپ C#

انجام پروژه های pls

سفارش پروژه اندروید

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


انجام پروژه های کلودسیم (Cloudsim)

انجام پروژه های ری اکت نیتیو (React native)
برای انجام پروژه جاوا باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های جاوا و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه برنامه نویس جاوا را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های جاوا ، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های کمک آموزشی جاوا:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه جاوا ارائه خواهیم داد.

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


چرا پروژه جاوا خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های جاوا و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه جاوا شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان انجام پروژه جاوا چقدر خواهد بود؟

انجام پروژه های جاوا در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.
کیفیت در پروژه جاوا به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه های جاوا از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های جاوا در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


    ارسال پروژه جاوا برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده جاوا:

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

پروژه تاکنون ده ها پروژه جاوا را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده جاوا بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید:  نمونه پروژه های آماده جاوا
نحوه سفارش پروژه حقوق:

متخصصین سایت استاد پروژه که در انجام پروژه جاوا فعالیت می کنند همگی سابقه ساخت نرم افزارهای مختلف موبایل و تسلط بر روی حداقل یک زبان برنامه نویسی دیگر مثل پایتون یا سی پلاس پلاس را در کارنامه خود دارند.

اگر برای انجام پروژه جاوا، خودتان وقت یا تسلط کافی ندارید، نگران نباشید زیرا متخصصین ما پروژه شما را در کمترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت در اختیار شما می گذارند
 انجام پروژه جاوا (JAVA)

کارشناسان گروه تراپروژه آمادگی دارند انجام پروژه جاوا (java) شما را در فیلدها و سطوح علمی و صنعتی مختلف به عهده گرفته و آن را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان تحویل نمایند.
انجام پروژه جاوا (java)

لطفا برای سفارش پروژه بر روی دکمه سفارش انجام پروژه جاوا (java) در پایین صفحه کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه های جاوا java ، برنامه نویسی با جاوا توسط صدها کارشناس حرفه ای با قیمت مناسب انجام میشود برای سفارش با شماره تماس بگیرید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم که افراد در پروژه های جاوا خود با مشکل مواجه هستند و به دنبال یک جای مطمئن برای پروژه خود می باشند.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


متلب پروژه با تخصص بالا و تجربه 7 ساله آمادگی دارد انحام پروژه جاوا را در تمامی مقاطع و رشته ها بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما بدهد

ما چه نوع پروژه های جاوا رو میتوانیم انجام بدهیم ؟
انجام پروژه های دانشجویی جاوا
انجام پروژه برنامه نویسی جاوا
انجام پروژه کدنویسی با جاوا
انجام پروژه سازمانی با جاوا
انجام پروژه با زبان جاوا
معرفی زبان جاوا

جاوا به انگلیسی  Javaیک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که در جهت طراحی سیستم های اتوماسیون اداری بسیار استفاده میشود .از ویژگی ها زبان برنامه نویسی جاوا که آن را متمایز از زبان های برنامه نویسی دیگر کرده است می توان به این مورد اشاره کرد که کاربرد جاوا در کامپایل به صورت بایت کد است جاوا توسط زبان های مختلفی نوشته میشود که نت بینز از اصلی ترین آنها می باشد قابلیت دیگه زبان جاوا اپن سورس بودن آن می باشد که میتوان به راحتی سورس های کدهای برنامه مختلف را جاوا تغییر داد و این دلیل بر پویا بودن این زیان برنامه نویسی دارد جاوا را میتوان قوی ترین زبان در طراحی انواع سیستم های اتوماسیون و یکپارچه سازمانی و شرکتی دانست بسیار از سیستم های پیچیده که نیاز به امنیت بالا می باشند توسط جاوا پیاده سازی می شود برنامه هایی که روی جاوا نوشته میشود از آنجایی که در پلتفرم های مختلف شبکه پیاده سازی می شود بسیار امن می باشد همچنین جاوا را میتوان یک زبان فارغ از معماری دانست نمیتوان انتظار داشت جاوا دستورالعمل های خاص یک پلتفرم را اجرا کند، ویژگی های تفسیری بسیار بالا در جاوا سبب شده است که عملکرد بالایی داشته باشد جاوا در اپلیکیشن های با عملکرد بالا بسیار مورد استفاده قرار میگیرد جاوا برای بهبود عملکرد برنامه هایی که به هم وابستگی تعاملی و دستوری دارند از ویژگی چند نخی استفاده میکند که در کمتر زبان برنامه نویسی قابل مشاهده می باشد همچنین جاوا یک زبان پویا می باشد به دلیل ارتباط متقابل بسیار مناسبی هست که بین کدها و مجموعه کتابخانه ها در جاوا اجرا میشود توسعه فقط نیاز هست که کتابخانه را بهبود ببخشد و نیاز به فرآیند پیچیده کدنویسی ندارد اگر شما هم نیاز به زبان برنامه نویسی مستحکم و قابل اعتماد دارد باید به ناچار سراغ جاوا بروید جاوا را قلب زبان های برنامه نویسی در دنیا می دانند که تمام زبان های دیگر زیر مجموعه ای از این زبان بسیار قدرتمند و کارا می باشند.

خدمات مشابه در زمینه انجام پروژه های دانشجویی

انجام پروژه های هوش مصنوعی

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های شناسایی الگو

انجام پروژه های شبیه سازی

انجام پروژه های سی شارپ

انجام پروژه های اسمبلی

انجام پروژه های پایتون

انجام پروژه های sql

نحوه سفارش پروژه به چه صورت می باشد ؟

برای سفارش انجام پروژه های جاوا خود میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید کارشناسان متلب پروژه در کمترین زمان ممکن پروژه شما را بررسی کرده و خدمت شما اطلاع خواهند داد.
برنامه نویسی به زبان جاوا

JAVA  چیست؟

جاوا (به انگلیسی: Java) یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که شرکت سان مایکروسیستمز آن را ابداع کرده‌است. زبان جاوا شبیه به ++Cاست اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم عامل خاصی نمی‌باشند.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


Java programming

انجام پروژه های سازمانی جاوا java    

گروه پروژه با داشتن تجربه بالا در انجام پروژه های جاوا و انجام بیش از 100 نرم افزار و پروژه های سازمانی جاوا آمادگی دارد کلیه پروژه های سازمانی و برنامه نویسی جاوا را بر عهده گرفته و با بالاترین کیفیت تحویل شما بدهد

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


انجام پروژه دانشجویی جاوا java
کارشناسان آمادگی کامل دارند پروژه های دانشجویی جاوا java شما را بر عهده گفته و با با کیفیت مطلوب تحویل شما عزیزان بدهند این کارشناسان تجریه ۷ ساله در انجام پروژه با گروه متلب پروژه دارند و همینطور امر باعث ضمانت انجام پروژه از طرف گروه yaramoozan خواهد شد.

انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا java

yaramoozan با داشتن مجرب ترین برنامه نویسان جاوا ایران توانایی دارند انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا را با بالاترین کیفیت و قیمت دانشجویی رو انجام داده و با بهترین کیفیت تحویل بدهد.

سفارش پروژه  JAVA  خود را به متلب پروژه بسپارید و با خیالی آسوده و درکوتاه زمان ممکن و با بهترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.

نحوه سفارش پروژه :

برای سفارش انجام پروژه های جاوا java خود میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید کارشناسان yaramoozan در کمترین زمان ممکن پروژه شما را بررسی کرده و خدمت شما اطلاع خواهند داد.

زمان انجام پروژه :

زمان انجام پروژه های جاوا java  با توجه به زمانی که مشتری تعیین میکند انجام میشود و سعی بر این بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه خود را دریافت کنید.

فرم ثبت سفارش

    تمامی درخواست های شما شامل: دوره های آموزشی تخصصی شبیه سازی دوره های آموزشی اجرای پیاده سازی مقاله دلخواه شما دوره های آموزشی پیاده سازی مقاله با آموزش ویدیویی دوره های آموزشی پیاده سازی Ns2 دوره های آموزشی شبکه در Ns3 , Cooja دوره های آموزشی پایتون دوره های آموزشی متلب دوره های آموزشی C++ مشاوره در پایان نامه (ایده پردازی) پیاده سازی فصل 4 پایان نامه پیاده سازی و شبیه سازی پایان نامه پیاده سازی و شبیه سازی مقالات پایه دوره های آموزشی درخواستی و غیره... درخواست های مربوط به دوره ها آموزشی تخصصی در رشته سازی های مهندسی کامپیوتر ، فناوری اطلاعات، مخابرات و غیره می تواند به ما ارسال شو
برنامه نویسی به زبان جاوا

JAVA  چیست؟

جاوا (به انگلیسی: Java) یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که شرکت سان مایکروسیستمز آن را ابداع کرده‌است. زبان جاوا شبیه به ++Cاست اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم عامل خاصی نمی‌باشند.

Java programming

انجام پروژه های سازمانی جاوا java    

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


گروه پروژه با داشتن تجربه بالا در انجام پروژه های جاوا و انجام بیش از 100 نرم افزار و پروژه های سازمانی جاوا آمادگی دارد کلیه پروژه های سازمانی و برنامه نویسی جاوا را بر عهده گرفته و با بالاترین کیفیت تحویل شما بدهد

انجام پروژه دانشجویی جاوا java
کارشناسان آمادگی کامل دارند پروژه های دانشجویی جاوا java شما را بر عهده گفته و با با کیفیت مطلوب تحویل شما عزیزان بدهند این کارشناسان تجریه ۷ ساله در انجام پروژه با گروه متلب پروژه دارند و همینطور امر باعث ضمانت انجام پروژه از طرف گروه خواهد شد.

انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا java

با داشتن مجرب ترین برنامه نویسان جاوا ایران توانایی دارند انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا را با بالاترین کیفیت و قیمت دانشجویی رو انجام داده و با بهترین کیفیت تحویل بدهد.

سفارش پروژه  JAVA  خود را به متلب پروژه بسپارید و با خیالی آسوده و درکوتاه زمان ممکن و با بهترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


نحوه سفارش پروژه :

برای سفارش انجام پروژه های جاوا java خود میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید کارشناسان yaramoozan در کمترین زمان ممکن پروژه شما را بررسی کرده و خدمت شما اطلاع خواهند داد.

زمان انجام پروژه :

زمان انجام پروژه های جاوا java  با توجه به زمانی که مشتری تعیین میکند انجام میشود و سعی بر این بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه خود را دریافت کنید.

فرم ثبت سفارش

    تمامی درخواست های شما شامل: دوره های آموزشی تخصصی شبیه سازی دوره های آموزشی اجرای پیاده سازی مقاله دلخواه شما دوره های آموزشی پیاده سازی مقاله با آموزش ویدیویی دوره های آموزشی پیاده سازی Ns2 دوره های آموزشی شبکه در Ns3 , Cooja دوره های آموزشی پایتون دوره های آموزشی متلب دوره های آموزشی C++ مشاوره در پایان نامه (ایده پردازی) پیاده سازی فصل 4 پایان نامه پیاده سازی و شبیه سازی پایان نامه پیاده سازی و شبیه سازی مقالات پایه دوره های آموزشی درخواستی و غیره... درخواست های مربوط به دوره ها آموزشی تخصصی در رشته سازی های مهندسی کامپیوتر ،



انجام پروژه های جاوا java

ژانویه 14, 2020 , admin    , پیغام بگذارید   
انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا (java)-پروژه های زبان برنامه نویسی جاوا(java)-انجام پروژه جاوا(java)

پروژه های برنامه نویسی جاوا با بهترین کیفیت انجام می شود برای سفارش کار از طریق ایمیل یا از طریق تماس سفارش دهید.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


برنامه نویسان گروه Azsoft برای انجام پروژه ای برنامه نویسی جاوا java شما را در زمینه مختلف علمی وتخصصی در کمترین زمان با قیمت مناسبی انجام دهند.برای ثبت سفارش خود از لینک سفارش انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا (java )در قسمت پایین صفحه کلیک کنید.
مواردی از متدهای استفاده شده در انچام پروژه های برنامه نویسی جاوا java
۱- محیط طراحی  :  netbeans (نسخه پیشنهادی  )
۲- زبان کد نویسی (programing language) : جاوا- java۳- تکنولوژی : جاوا Swing Gui form
۴- محیط اجرا برنامه : ویندوز – تحت ویندوز -لینوکس-winddows
۵- تکنولوژی استفاده در دیتابیس :  Apache
۶- دیتابیس  :MY sql server (نسخه پیشنهادی ) و اسیو ال لایت Sql lite
۷- گزارش گیری متنوع

java programing

موارد قابل انجام توسط سایت azsoftirانجام پروژه های  پروژه دانشجویی برنامه نویسی جاوا

انجام پروژه های پروژه تمرینی جاوا

پروژه های آموزشی جاوا

پروژه دانشجویی برنامه نویسی جاوا

بر آورد قیمت پروژه دانشجویی برنامه نویسی

انجام پروژه های پروژه دانشجویی برنامه نویسی جاوا

انجام پروژه های پروژه گرافیکی جاوا

انجام پروژه برنامه نویسی

نمونه پروژه های انجام شده

پروژه فروشگاه به زبان جاوا -پروژه ثبت نام به زبان  جاوا-پروژه فروشگاه زبان برنامه نویسی جاوا-پروژه کتابخانه به زبان جاوا-
انجام پروژه های جاوا java

سفارش ها

تیم نرم افزاری azsoftir  پروژه های برنامه نویسی جاوا java شما را در همه سطوح فنی وصنعتی انجام میدهد وآن را بهترین سوریس وخدمات قیمت مناسب در زمان کوتاه تحویل می دهد .

انجام پروژه های جاوا java
برای ثبت پروژه های جاوا java  بر روی سفارش پروژه کلیک کنید یا از طریق ایمیل آدرس azsoftir@gmail.com ارسال کنید.

همه سفارشات در سیستم مربوطه درج می شود.این سیستم به منظور راحتی وپیگیری دقیق پروژ ها طراحی شده است.

برنامه نویسان azsoftir  سفارش شما رو بعد از بررسی دقیق زمان وهزینه تعیین می کنند که از طریق ایمیل آدرس به مشتری اعلام می گردد.
پس از توافق قیمت و زمان با پرداخت نصف هزینه انجام بعنوان پیش پرداخت دریافت شده وپروژه اغاز می شود .

با توجه اینکه انجام پروژه های جاوا java  با نرم افزار های مختلفی انجام میشود هزینه برنامه نویسی پروژه با توجه به ویژگیهاو امکانات درخواستی متغییر خواهد بود.

فلذا باید توسط تیم برنامه نویسی پروژه چک وتعیین شود.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


تا جایه ممکن سعی خواهد شد برنامه درخواستی شما بر اساس زمان انجام پروژه های جاوا java  که پیشنهاد کردید تنظیم شود. شاید در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه نیازمند زمان بیشتری باشد.

در فرم سفارش حداکثر زمان را در بنویسید.
برای تسریع کارها می بایست ایمیل خود را روزانه چک کنید (در موارد شاید ایمیل پوسه اسپم رفته باشد.)
سفارشات در بیست وچهار ساعت جواب داده  می شود .

instruction java

تاریخ زبان برنامه نویسی جاوا  در سال 1991 توسط شرکت سان سیستم معرفی شد ودر سال 1995 توسط اقای گاسلینگ به دنیا معرفی شد.زبان برنامه نویسی در سال 2000 یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی معرفی شد.

درسال 1995 اقای گاسیلنگ نام زبان oak را به java  تغییر دادوتوسط شرکت microsoft و نت اسکیپ حمایت شد.در سال دوهزاروهفت ماشین مجازی JVM  معرفی شدودرسال 2014 جاوا ب معرفی ورژن جدید 8 ویژگیهایی را به زبان دیگر جاوا اضافه گردید.

در این نوشته به بررسی کامل و جامع این زبان برنامه‌نویسی، ویژگی‌ها، مزایا، معایب، بازار کار، کتابخانه‌ها، کاربردها و هر آنچه که ممکن است در مورد جاوا بخواهید بدانید می‌پردازیم.
ویژگیهای زبان برنامه نویسی جاوا (JAVA)

زبان برنامه نویسی جاوا یک زبان شی گرایی وچند منظوره است شباهت زیادی به زبان های سی وسی پلاس پلاس دارد .تولید برنامه با زبان بر نامه نویسی جاوا ساده هست ومیتوان با زبان برنامه نویسی برنامه هایه قدرتمندی تولید کرد.به طور خلاصه ویژگیهای زبان برنامه نویسی بصورت زیر بیان کرد

    برنامه نویسی به زبان جاوا ساده هست.
    جاوا یک زبان object oreinted  (شی گرا ) است .
    با جاوا میتوان برنامه های تحت شبکه تولید کرد .
    جاوا بصورت مفسری هست
    جاوا زبان برنامه نویسی خوب و با امنیت بالا است.
    زبان برنامه نویسی جاوا مستقل از معماری ماشین هست.
    جاوا یک زبان برنامه نویسی قابل حمل است.
    جاوا زبان برنامه نویسی چند نخی است.

نسخه‌های مختلف جاوا
ورژن های مختلت؟
یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است. نخستین بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد گردید. در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. ایده شیء گرایی جاوا از زبان اسمال‌تاک گرفته شده است. یکی از قابلیت‌های بنیادین جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان نسبت به زبانهای نسل اول C بالا است. برنامه‌های جاوا به صورت بایت کد (کامپایل) می‌شوند و توسط JVM (ماشین مجازی جاوا) به کدهای ماشین تبدیل و اجرا می‌شوند. در صورت وجود JVM مانند سایر زبانهای مبتنی بر آن که وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند برنامه‌های نوشته شده به جاوا بر روی هر نوع سیستم عامل و هرگونه وسیلهٔ الکترونیکی قابل اجرا می‌باشند. شعار جاوا "یکبار بنویس و هر جایی اجرا کن (Write once, Run anywhere) " است که به همین ویژگی اشاره دارد.
Java-Thumbnail-1
برنامه‌های جاوا و اپلت ‌ها
جاوا برای نوشتن انواع برنامه‌های کاربردی مناسب است. با جاوا می‌توان انواع برنامه‌های زیر را نوشت:
برنامه‌های تحت وب
برنامه‌نویسی سیستم‌های کوچک مانند تلفن همراه، رایانه جیبی و …
برنامه‌های کاربردی بزرگ (Enterprise)
برنامه‌های رومیزی (Desktop)
و غیره.
قابلیت خاصی در جاوا وجود دارد بنام اپلت. اپلت‌ها امکانات فراوانی برای نوشتن برنامه‌های تحت وب در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهند. البته وجود ماشین مجازی جاوا برای اجرای اپلت لازم است. اپلت‌ها نظیر فناوری سیلورلایت شرکت مایکروسافت هستند که برنامه‌نویسان را قادر می‌سازد تا امکاناتی را به مرورگر کاربر بیفزایند. البته تفاوت این دو در امنیت می‌باشد به گونه‌ای که سیلورلایت به دلیل اینکه در محیطی به نام جعبه شنی (sandbox) اجرا می‌شوند امن هستند ولی اپلتها فاقد چنین امنیتی هستند و به سادگی هدف حملات استاندارد Social Engineering Toolkit واقع می‌شوند.
سیستم‌عامل: تا سال ۲۰۰۴ net. تنها بر روی پلت فرم ویندوز اجرا می‌شد و برخی ویندوز را سیستم‌عامل غیرقابل اعتمادی در برنامه‌نویسی Enterprise می‌دانستند
قابلیت حمل: جاوا بر روی سکوهای رایانش گوناگونی قابل اجرا است، از ATM و ماشین رختشویی گرفته تا سرورهای سولاریس با قابلیت پشتیبانی از 1024 CPU برای پردازش.
گروه 360 پروژه آمادگی کامل جهت انجام پروژه جاوا به صورت تخصصی و با توجه به اطلاعات، زمان و میزان هزینه مد نظر شما را دارد. تنها کافیست درخواست انجام پروژه جاوا خود را از طریق بخش ثبت سفارش ما ارسال نمایید. در 360 پروژه انجام پروژه جاوا توسط کارشناسان مجرب به صورت رقابتی انجام می پذیرد و این امر انتخاب بهترین مجری و برخورداری از مناسب ترین قیمت را تضمین می نماید.
فناوری اطلاعات، مخابرات و غیره می تواند به ما ارسال شو

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

 نمونه پروژه های برنامه نویسی جاوا شماره 31 تا 40
نمونه پروژه های برنامه نویسی جاوا شماره 31 تا 40

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


جهت آشنایی مهارت آموزان برنامه نویسی جاوا نمونه پروژها و و صورت مسئله های برنامه نویسی جاوا را برای شما جمع آوری کرده ایم.
بیشتر بخوانید
نمونه پروژه های برنامه نویسی جاوا شماره 21 تا 30
نمونه پروژه های برنامه نویسی جاوا شماره 21 تا 30

تعدادی نمونه پروژه و صورت مسئله برنامه نویسی جاوا رو برای شما جمع آوری کرده ایم.با این نمونه پروژه ها می توانید خودتون رو محک بزنید.
بیشتر بخوانید
صورت مسئله پروژه عملی شماره 11 تا 20 زبان برنامه نویسی جاوا
صورت مسئله پروژه عملی شماره 11 تا 20 زبان برنامه نویسی جاوا

جهت اشنایی شما با صورت مسئله های پروژه های عملی زبان برنامه نویسی جاوا هر بار تعدادی صورت مسئله پروژه هایی که کارفرمایان ما به تیم جاواپرو واگذار کرده اند را برای شما به اشتراک می گذاریم.
بیشتر بخوانید
10 صورت مسئله پروژه عملی زبان جاوا - نسخه اول
10 صورت مسئله پروژه عملی زبان جاوا - نسخه اول

یکی از دغدغه افرادی که قصد دارند یک زبان برنامه نویسی رو یاد بگیرند پیدا کردن منبع نمونه سوالات و مسئله های برنامه نویسی می باشد.به همین دلیل از این تاریخ به بعد پست های حاوی 10 صورت مسئله و نمونه پروژه برنامه نویسی جاوا رو براتون به اشتراک می گذاریم.
بیشتر بخوانید
نرم افزاری برای مدیریت یک کتابخانه عمومی به زبان جاوا
نرم افزاری برای مدیریت یک کتابخانه عمومی به زبان جاوا

امکانات و ویژگی های یک نرم افزار مدیریت کتابخانه عمومی را به زبان جاوا پیاده سازی کرده ایم.
بیشتر بخوانید
سورس کد پروژه بازی گرفتن تخم مرغ به زبان جاوا
سورس کد پروژه بازی گرفتن تخم مرغ به زبان جاوا

سورس کد رایگان پروژه بازی گرفتن تخم مرغ به زبان برنامه نویسی جاوا که توسط برنامه نویسان سایت جاواپرو نوشته و آموزش داده شده است را می توانید دانلود کنید.
بیشتر بخوانید
پروژه بازی سنگ قیچی کاغذ به زبان جاوا همراه با آموزش
پروژه بازی سنگ قیچی کاغذ به زبان جاوا همراه با آموزش

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


در این مطلب آموزشی جاوا سورس کد رایگان بازی سنگ قیچی کاغذ به همراه اموزش ساخت آن را در برنامه Netbeans برای شما به شاتراک گذاشته ایم.
بیشتر بخوانید
پروژه بازی Hangman یا حدس کلمات به زبان جاوا
پروژه بازی Hangman یا حدس کلمات به زبان جاوا

پروژه بازی Hangman یا حدس کلمات به زبان برنامه نویسی جاوا توسط آقای سعید قلندری از همراهان و نویسندگان فعال سایت جاوا نوشته و آموزش داده شده است.
بیشتر بخوانید
پروژه رایگان بازی پینگ پونگ به زبان جاوا
پروژه رایگان بازی پینگ پونگ به زبان جاوا

بازی پینگ پنگ با گرافیک ساده به زبان جاوا طراحی و اجرا شده است.هدف تنها آشنایی و تمرین دانشجویان جاوا با مفاهیم پایه و گرافیک جاوا می باشد.شما می توانید گرافیک این بازی را بهبود ببخشید.این پروژه را یکی از همراهان جاواپرو برای ما ارسال کرده اند.
بیشتر بخوانید
پروژه بازی هواپیمای جنگی به زبان جاوا
پروژه بازی هواپیمای جنگی به زبان جاوا

پروژه گرافیکی بازی Warplane یا هواپیمای جنگی به زبان جاوا به صورت گرافیکی و زیبا نوشته شده است.که می توانید به صورت رایگان در سایت آموزش آسان جاوا آن را دانلود کنید.
بیشتر بخوانید
پروژه برنامه آموزش نقاشی به زبان جاوا
پروژه برنامه آموزش نقاشی به زبان جاوا

پروژه آموزش نقاشی در جاوا با استفاده از مفاهیم پایه،شی گرایی و گرافیک Swing جاوا نوشته شده است.این پروژه جاوا از یک منو اصلی که شامل دکمه های فهرست نقاشی،درباره ما و خروج می باشد.
با زدن دکمه فهرست نقاشی وارد دیدن آموزش های نقاشی که در برنامه ذخیره شده است می شویم. با انتخاب یکی از آموزش ها وارد مراحل طراحی نقاشی مربوطه می شویم.

بیشتر بخوانید
دانلود سورس کد رایگان پروژه درخت KD به زبان جاوا
دانلود سورس کد رایگان پروژه درخت KD به زبان جاوا

پروژه درخت KD به عنوان یک پروژه پایان ترم مربوط به درس ساختمان داده ها می باشد که به زبان های مختلف بستگی استاد

java

با سلام. در این پست از سایت سورس باران 3 پروژه مفید جاوا را جهت دانلود قرار داده ایم. این 3 پروژه عبارتند از :  پروژه Search  که به منظور جست و جوی یک فایل یا فولدر در سیستم می باشد، پروژه ماشین حساب به صورت گرافیکی و پروژه ATM یا دستگاه خودپرداز. همچنین توضیحات نسبتا کاملی برای کاربرانی که قصد دارند در مورد این پروژه ها اطلاعاتی کسب کنند در ادامه مطلب موجود می باشد که می توانند مشاهده نمایند.

جهت دانلود 3 پروژه مفید جاوا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


پروژه Search :

به منظور جست و جوی یک فایل یا فولدر در سیستم می باشد. این برنامه شامل دو فایل Search.java و Test.java  است. در فایل  Search.java یک تابع بازگشتی به نام listFilesInDirectory وجود دارد. این تابع تا زمانی به کار خود ادامه می دهد که فایل یا فولدر مورد نظر را پیدا کند. در فایل Test.java  مسیر فایل و نام فایلی را که می خواهیم جست و جو کنیم را مشخص می کنیم. برای مثال در این برنامه مسیر را درایو G و نام فایل را ”*.ali”  داده ایم، یعنی با اجرای این برنامه هر فایلی با نام ali را که در درایو G قرار دارد ، پیدا می کند. تابع listFilesInDirectory در Test.java فراخوانی شده است، با مشخص کردن مسیر و نام فایل برنامه را اجرا کنید.

 

پروژه ماشین حساب به صورت گرافیکی :

این پروژه شامل دو فایل Calculator.java وTest.java می باشد. در فایل Calculator.java چند تابع برای اجرای عملیات ریاضی مانند جمع، تفریق، ضرب، تقسیم، توان و تابعی برای محاسبه سینوس زاویه نوشته شده است. این برنامه با استفاده از کتابخانه awt به صورتی گرافیکی و به زبان جاوا نوشته شده است، به صورتی که با اجرای فایل Test.java یک صفحه گرافیکی شامل اعداد و علامت ها ظاهر می شود که با کلیک کردن روی هر دکمه میتوان عملیات زیاضی را انجام داد و در نهایت خروجی عملیات در یک text box نمایش داده می شود.

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


پروژه ATM یا دستگاه خودپرداز :

در این پروژه یک فایل حاوی اطلاعات کاربران وجود دارد. برنامه ابتدا اطلاعات را از فایل می خواند. سپس کاربر می تواند با وارد کردن username  و password  وارد حساب کاربری خود شود. پس از ورود، شش نوع عملیات برای کاربر تعریف شده است.

1-مشاهده موجودی

2-دریافت پول

3-پرداخت پول

4-انتقال وجه

5-خروج کاربر

6-خروج از برنامه

کاربر می تواند با وارد کردن شماره عمل، کار مورد نظر خود را انجام دهد و با زدن شماره 5 از حساب کاربری خود خارج شده وکاربر بعدی می تواند وارد شود.

آموزش پروژه محور جاوا (Java) - طراحی و ساخت شبکه اجتماعی
آموزش پروژه محور جاوا (Java) - طراحی و ساخت شبکه اجتماعی
تعداد دانشجو
۵۳۱

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

+)
محتوای این آموزش
(توضیحات)
۲ بازخورد (مشاهده نظرات)
آموزش پروژه محور جاوا (Java) - طراحی و ساخت شبکه اجتماعی
چکیده

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


در این فرادرس، نحوه ساخت پایگاه داده برای یک شبکه اجتماعی را یاد خواهید گرفت. مواردی از قبیل نحوه ثبت نام در شبکه اجتماعی، نحوه اشتراک گذاری متن و عکس، نحوه دنبال کردن یک کاربر، نحوه لایک یک پست و سایر موارد پایه ای که در یک شبکه اجتماعی وجود دارد را بررسی خواهیم کرد. در این فرادرس، نحوه ساخت برنامه گرافیکی با استفاده از GUI Swing در محیط NetBeans در قالب پروژه شبکه اجتماعی که قابلیت اجرا در سیستم عامل ویندوز دارد را بررسی خواهیم کرد. در این آموزش ما از پایگاه داده MySQL

دانلود رایگان سورس بازی ضربه پنالتی به زبان جاوا
رایگان
دانلود محصول
دانلود رایگان سورس جستجوی کلمه در فایل متنی در Java   
دانلود رایگان سورس جستجوی کلمه در فایل متنی در Java
رایگان
دانلود محصول
دانلود رایگان سورس کد تکه تکه کردن تصویر به زبان Java   
دانلود رایگان سورس کد تکه تکه کردن تصویر به زبان Java
رایگان
دانلود محصول
دانلود رایگان سورس کد رمزگذاری و رمزگشایی رشته در Java   
دانلود رایگان سورس کد رمزگذاری و رمزگشایی رشته در Java
رایگان
دانلود محصول
دانلود رایگان سورس کد ساخت منو JMenu - جاوا   
دانلود رایگان سورس کد ساخت منو JMenu – جاوا
رایگان
دانلود محصول
سورس کد سبد خرید فروشگاهی   
دانلود رایگان سورس کد سبد خرید فروشگاهی به زبان جاوا
رایگان
دانلود محصول
دانلود رایگان سورس کد عکس گرفتن از صفحه ویندوز در Java   
دانلود رایگان سورس کد عکس گرفتن از صفحه ویندوز در Java
رایگان
دانلود محصول
دانلود رایگان سورس کد ماشین حساب به زبان جاوا   
دانلود رایگان سورس کد ماشین حساب به زبان جاوا
رایگان
دانلود محصول
دانلود رایگان سورس کد مرتب سازی آرایه در Java   
دانلود رایگان سورس کد مرتب سازی آرایه در Java
رایگان

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

دانلود محصول
دانلود رایگان سورس کد مسئله فروشنده دوره گرد TSP در Java   
دانلود رایگان سورس کد مسئله فروشنده دوره گرد TSP در Java
رایگان
دانلود محصول
دانلود رایگان سورس کد نمایش اطلاعات و سایز فولدر به زبان Java   
دانلود رایگان سورس کد نمایش اطلاعات و سایز فولدر به زبان Java
رایگان
دانلود محصول
دانلود رایگان سورس کد نمایش محتویات فایل به زبان Java   
دانلود رایگان سورس کد نمایش محتویات فایل به زبان Jav



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه مثلث خیام در جاوا

این پروژه ای که براتون فرستادم پروژه مثلث خیام در جاوا هستش البته با الگوریتم اختصاصی خودم خیلی تفاوت داره من این برنامه رو بر عکس بیشتر الگوریتم های حاضر تو اینترنت و با یه راه حل دیگه ای حل کردم و باز برعکس اون الگوریتم ها تونستم از اعداد هرم درست کنم فکر می کنم این راه حلو خودم ابداع کردم خیلی

 انجام پروژه های برنامه نویسی دانشگاهی ترجمه و مقالات در کمترین زمان همراه با قیمت مناسب
یک بازی فکری جالب که در آن شما میتوانید با کامپیوتر یا فرد دیگری رقابت کنید که در آن باید سعی کنید 4 گوی همرنگ را در کنار هم قرار دهید.فرقی در این چینش نمی کند،می تواند افقی ، عمودی یا مورب باشد.
زبان برنامه نویسی و محیط طراحی : Netbeans IDE _ JAVA 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


* کلمات کلیدی برای موتور های جستجوگر:

پروژه بازی connect4 با جاوا در نت بینز ، انجام پروژه بازی دو نفره connet4 با جاوا ، بازی کانتک 4 با جاوا ، پروژه بازی کانکت چهار با جاوا و نت بینز ، انجام برنامه نیوسی جاوا ، انجام پروژه برنامه نویسی جاوا و سی شارپ و س یپلاس و اندروید و طراحی سایت ترجمه مقالات

برچسب‌ها: پروژه بازی connect4 با جاوا در نت بینز, پروژه بازی کانکت چهار با جاوا, سورس آماده بازی کانکت 4 با جاوا, پروژه آماده جاوا, برنامه نویسی دانشجویی



ساخت فایل های فشرده با استفاده از تعریف یک class با زبان برنامه نویسی جاوا و در محیط NetBeans  براتون قرار دادم که می توانید دانلود کرده و به عنوان تمرین حل شده مورد بررسی قرار دهید.


azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com




* کلمات کلیدی برای موتور جستجوگر:

ساخت فایل فشرده در جاوا ، فشرده سازی در جاوا ، فشرده سازی با نت بینز ، زیپ کردن فایل با جاوا ، دانلود برنامه نویسی با جاوا ، انجام برنامه نویسی جاوا ، انجام پروژه دانشجویی ، پروژه آماده جاوا ، مهندسی فناوری اطلاعات ، کارشناسی ارشد ، حسین زارعی ، دانلود پروژه برنامه نویسی ، انجام تمرین برنامه نویسی جاوا ، سفارش پروژه برنامه نویسی جاوا




پروژه برنامه نویسی ماشین حساب ماتریسی با جاوا
 


در این پروژه که یک ماشین حساب مهندسی ماتریسی هست ، ما دو ماتریس به نام های A و B را از ورودی دریافت کرده و سپس عملیات (A + B) ، (A * B) ، (A - B) ، (A ^ 2) ، (A ^ -1) و (A ^ T) یعنی ترانهاده ، معکوس و مربع را روی ماتریس A و عملیات جمع و ضرب و تفریق را روی دو ماتریس A و B را انجام می دهد و همان طور که در ذیل مشاهده می کنید ، از طراحی خوبی برخوردار می باشد


زبان برنامه نویسی و محیط طراحی : Netbeans IDE _ JAVA 



برچسب‌ها: ماشین حساب ماتریسی با جاوا, انجام برنامه نویسی با جاوا, انجام پروژه های دانشجویی با جاوا و سی شارپ, پروژه آماده جاوا, انجام پروژه java

شبکه ملی اطلاعات
پروژه بازی connect 4 با جاوا به صورت گرافیکی با نت بینز
پروژه کتابخانه با سی شارپ با دو پایگاه داده Access و SQL
پروژه مرتب سازی رشته ها در جاوا
پروژه حدس اعداد با جاوا به صورت ساده
پروژه مرتب سازی ادغامی با جاوا
کار روی مجموعه ها با دو الگوریتم متفاوت در زبان ++C

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

تیم برنامه نویسی اندروید ه بهره گیری از مجرب ترین برنامه نویسان آندروید، آماده طراحی، پیاده سازی،ساخت برنامه اندروید و برنامه نویسی پروژه های اندروید و پروژه اندروید با ظاهر گرافیکی پویا و امنیت بالا متناسب با بودجه شما می باشد.شما می توانید ایده هایی که برای کسب درآمد از طریق ساخت برنامه های اندرویدی در سر دارید را با ما در میان بگذارید تا پس از بررسی آن، بر اساس امکان سنجی اجرای پروژه در بستر سیستم عامل اندروید، اپلیکیشن اندرویدی مورد نظر با کمترین هزینه و سریع ترین زمان طراحی شود. در صورت توافق، بر اساس حجم، برنامه، فاز بندی می شود و پرداخت براساس تحویل در هر فاز صورت می گیرد.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه های دانشجویی با قیمتی مناسب وارزان

c = انجام پروژه برنامه نویسی به زبان سی
java = انجام پروژه برنامه نویسی به زبان جاوا
C#‎ = انجام پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ
انجام پروژه های درس های سیستم عامل و طراحی الگریتم و هوش مصنوعی و

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ا با بهترین کیفیت انجام داده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد

انجام پروژه های سازمانی جاوا java   

گروه متلب پروژه با داشتن تجربه بالا در انجام پروژه های جاوا و انجام بیش از ۲۰۰ نرم افزار و پروژه های سازمانی جاوا آمادگی دارد کلیه پروژه های سازمانی و برنامه نویسی جاوا را بر عهده گرفته و با بالاترین کیفیت تحویل شما بدهد

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


انجام پروژه دانشجویی جاوا java
کارشناسان متلب پروژه آمادگی کامل دارند پروژه های دانشجویی جاوا java شما را بر عهده گفته و با با کیفیت مطلوب تحویل شما عزیزان بدهند این کارشناسان تجریه ۷ ساله در انجام پروژه با گروه متلب پروژه دارند و همینطور امر باعث ضمانت انجام پروژه از طرف گروه متلب پروژه خواهد شد

انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا java

متلب پروژه با داشتن مجرب ترین برنامه نویسان جاوا ایران توانایی دارند انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا را با بالاترین کیفیت و قیمت دانشجویی رو انجام داده و با بهترین کیفیت تحویل بدهد

سفارش پروژه  JAVA  خود را به متلب پروژه بسپارید و با خیالی آسوده و درکوتاه زمان ممکن و با بهترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


JAVA  چیست؟

جاوا (به انگلیسی: Java) یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که شرکت سان مایکروسیستمز آن را ابداع کرده‌است. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم عامل خاصی نمی‌باشند.

نحوه سفارش پروژه :

برای سفارش انجام پروژه های جاوا java خود میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید کارشناسان متلب پروژه در کمترین زمان ممکن پروژه شما را بررسی کرده و خدمت شما اطلاع خواهند داد

کیفیت انجام پروژه :

متلب پروژه به عنوان تنها وب سایت انجام پروژه دارای نماد اعتماد الکترونیکی همیشه سعی داشته است بالاترین کیفیت در انجام پروژه های جاوا java را داشته باشد

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


زمان انجام پروژه :

زمان انجام پروژه های جاوا java  با توجه به زمانی که مشتری تعیین میکند انجام میشود و سعی بر این بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه خود را دریافت کنی



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام برنامه نویسی به زبان Java

زبان برنامه نویسی جاوا یا Java یک زبان کاربردی و کاملی به نحو خود هست که خود علاقمندان خود را دارد . تفاوت عمده ربان جاوا با سی شارپ این است که جاوا بر روی تمام سیستم عامل ها جواب داده مشود و اجرا خواهد شد ، اما سی شارپ صرفا بر روی ویندوز اجرا میشود . اما جاوا هم محدودیت های خود را دارد که سی شارپ آن را ندارد .

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

زبان Java و #C از نظر نوع اجرا تفاوتی با هم ندارند اما برنامه نویسی متفاوتی دارند .

ما برای شما این امکان را گذاشته ایم که در صورت خواستار برنامه نویسی به زبان Java با ما مشورت و تماس بگیرید . شماره تماس جهت هرگونه سفارش برنامه نویسی یا درخواست برنامه نویسی Java کاربردی

انجام برنامه نویسی به زبان Java

زبان برنامه نویسی جاوا یا Java یک زبان کاربردی و کاملی به نحو خود هست که خود علاقمندان خود را دارد . تفاوت عمده ربان جاوا با سی شارپ این است که جاوا بر روی تمام سیستم عامل ها جواب داده مشود و اجرا خواهد شد ، اما سی شارپ صرفا بر روی ویندوز اجرا میشود . اما جاوا هم محدودیت های خود را دارد که سی شارپ آن را ندارد .

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

زبان Java و #C از نظر نوع اجرا تفاوتی با هم ندارند اما برنامه نویسی متفاوتی دارند .

ما برای شما این امکان را گذاشته ایم که در صورت خواستار برنامه نویسی به زبان Java با ما مشورت و تماس بگیرید . شماره تماس جهت هرگونه سفارش برنامه نویسی یا درخواست برنامه نویسی Java کاربردی



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه
  • جاوا
  • پایتون
  • بش / شل

زمینه های انجام پروژه:

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

  • برنامه نویسی (مبانی و پیشرفته)
  • ساختمان داده ها
  • طراحی الگوریتم
  • سیستم عامل
  • نجام تمامی پروژه های برنامه نویسی با زبان های مختلف توسط اکسترا طرح و توضیحات مختصر در مورد زبان ها
    JAVA
    برای سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی ، بهترین زبان ، زبان برنامه نویسی جاوا و .Net مایکروسافت است که از بین این دو ، باز هم جاوا حرف اول را می زند و طبق آخرین اطلاعات ، بیش از ۹ میلیون نفر در سراسر دنیا به این زبان برنامه نویس
  • azsoftir.com
    09367292276
    azsoftir@gmail.com
    azsoftir.com
    azsoftir.com
    09367292276
    azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

زبان برنامه نویسی جاوا (Java Programming Language) یکی از زبان های برنامه نویسی شاخص در میان زبان های برنامه نویسی سطح بالاست، که در سال ۱۹۹۵ در شرکت سان مایکروسیستمز (Sun Microsystems)، و توسط جیمز گاسلینگ (James Gosling)، مایک شریدن (Mike Sheridan) و پاتریک ناتون (Patrick Naughton) ایجاد شد. هدف اولیه از ایجاد زبان برنامه نویسی جاوا، استفاده در تلویزیون های کابلی بود. اما به مرور، این هدف، تبدیل به ایجاد زبان برنامه نویسی همه منظوره ای شد، که قابلیت اجرا در سیستم های عامل مختلف را داشته باشد.

زبان برنامه نویسی جاوا، در ابتدا با نام بلوط (Oak) و سپس با نام سبز (Green) به عنوان یک پروژه توسط گاسلینگ و همکارانش در حال پیشرفت بود. اما نهایتا، آن ها به دلیل علاقه خاصی که به قهوه جاوا (Java یا Jawa) داشتند، این نام را برای زبان برنامه نویسی جدیدشان انتخاب نمودند. جاوا، نام جزیره ای است در اندونزی که نوع خاصی از قهوه محصول این جزیره است و به نام «قهوه جاوا» یا Java Coffee (یا Jawa Coffee) معروف است.

یک بار بنویسید، همه جا اجرا کنید

مهم ترین خاصیت و فلسفه وجودی زبان برنامه نویسی جاوا این است: یک بار بنویسید، همه جا اجرا کنید یا Write Once, Run Anywhere (به اختصار WORA). با استفاده زبان برنامه نویسی جاوا، برنامه های کامپیوتری، فقط یک بار نوشته می شوند و برای اجرا، نیازی به کامپایل مجدد آن ها، برای سازگاری با سیستم های عامل و سخت افزارهای مختلف نیست. از این رو، این زبان برنامه نویسی، در عرض چند سال، رشد بی نظیری را داشت و هم اکنون، به عنوان اصلی تری زبان در توسعه برنامه های مربوط به سیستم های شبه کامپیوتری مورد استفاده است.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


از سال ۱۳۹۵ تا کنون، برنامه های نوشته شده به زبان جاوا، در سیستم های عامل مختلف و در ماشین های مشابه با کامپیوتر (مانند پرینترها، دستگاه های خودپرداز، پارک مترها، دوربین های مداربسته، گوشی های تلفن همراه، مودم ها، روترها، دستگاه های پرداخت عوارض و …) به وفور مورد استفاده واقع شده اند، تا جایی که با آمار مربوط به سال ۲۰۱۴، هم اکنون بیش از ۳ میلیارد دیوایس (ماشین) از جاوا استفاده می کنند. از این نظر، زبان برنامه نویسی جاوا، رکورد دار است و دارای بیشترین تنوع محیط اجرا، در میان زبان های برنامه نویسی است.

در واقع، برنامه های نوشته شده به زبان جاوا، در هنگام کامپایل شدن به یک زبان میانی (Intermediate Language) ترجمه می شود که اصطلاحا به آن بایتکد (Bytecode) گفته می شود، و محتوای آن، در فایل هایی با پسوند class ذخیره می شوند. برنامه های ترجمه شده به بایت کد، مستقل از معماری کامپیوتر و بر روی هر سیستم عاملی قابل اجراست. چرا که برای هر سیستم عاملی، یک برنامه اجرا کننده موسوم به ماشین مجازی جاوا یا Java Virtual Machine (به اختصار JVM)، توسط سازندگان جاوا پیاده سازی شده است و این امکان را فراهم می آورد که بایت کد به صورت یک برنامه کاربردی تحت سیستم عامل مقصد، اجرا شود. این مشابه با الگویی است که در چارچوب کاری دات نت مایکروسافت (Microsoft .NET Framework) و زبان میانی مایکروسافت (MSIL) پیاده سازی شده است.

کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


به طور ویژه، پس از معرفی سیستم عامل اندروید (Android) برای تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها، و معرفی جاوا به عنوان اصلی ترین زبان توسعه برنامه های تحت اندروید، اقبال عمومی به استفاده از آن، بیشتر شد و این زبان جایگاه ویژه تری در میان سایر زبان های برنامه نویسی به دست آورد. از طرفی، برنامه های علمی و فنی بسیاری نیز، با استفاده از جاوا پیاده سازی شده اند که کاربردهای فراوانی در حوزه های مختلف صنعت و پژوهش دانشگاهی دارند. از این میان، می توان به نرم افزار وکا (WEKA) اشاره نموده که ابزاری برای داده کاوی است و به صورت کامل در زبان برنامه نویسی جاوا پیاده سازی شده است.

گذشته از پیاده سازی برنامه های کاربردی برای اجرا در کامپیوترها و موبایل های هوشمند، بسیاری از وبسایت ها، از امکانات موجود در جاوا، برای پیاده سازی ساختار دینامیکی استفاده نموده اند و امروزه، جاوا با استفاده در بیش از ۱۴ درصد از کل وبسایت های دنیا، پس از PHP پرکاربردترین زبان برنامه نویسی در عرصه برنامه نویسی وب و پیاده سازی وبسایت های پویاست.

مجموعه فرادرس های آموزش برنامه نویسی جاوا

مجموعه فیلم های آموزشی برنامه نویسی جاوا، با این فرض تهیه شده است که مخاطب هیچ دانش و تجربه قبلی در زمینه برنامه نویسی ندارند، و در طی ۲۳ درس، مخاطب را به صورت کامل با زبان برنامه نویسی جاوا، و امکانات مختلف آن آشنا می کند. در این مجموعه آموزشی، همه مباحث با بیان و تشریح مبانی نظری و سپس با پیاده سازی گام به گام مثال های عملی آموزش داده می شوند و از این نظر، در ایجاد یک دانش عمیق در زمینه برنامه نویسی، بسیار کارآمد است. به طور خاص، در این مجموعه آموزشی، از آخرین نسخه زبان برنامه نویسی جاوا (Java 8) استفاده شده است و مباحث مربوط به برنامه نویسی شیئ گرا (به همراه مبانی نظری) و برنامه نویسی رابط های گرافیکی (طراحی و برنامه نویسی GUI) نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند.

در این مجموعه آموزشی، از نسخه ۸ جاوا استفاده شده است و از محیط NetBeans IDE (نسخه ۸٫۰٫۲) برای پیاده سازی پروژه ها و برنامه ها استفاده شده است. در کنار بحث بر روی مولفه های مختلف برنامه نویسی جاوا، به طور خاص، بر ویژگی های جدیدی که در نسخه هشتم جاوا ارائه شده اند، تاکید شده است. مانند سایر آموزش های فرادرس، در طی این دوره آموزشی نیز، همه برنامه ها و پروژه های مورد بحث در درس ها، به صورت گام به گام و کاملا از ابتدا ایجاد و پیاده سازی شده اند.

یکی از ویژگی های مهم این دوره آموزشی، ایجاد امکان آشنایی با متدهای برنامه نویسی پیشرفته (به ویژه برنامه نویسی شیئ گرا و مفاهیم اساسی مربوط به آن) است. چرا که در کنار مباحث عملی مطرح شده در این دوره، مبانی نظری، مفهومی و تئوری روش های برنامه سازی پیشرفته نیز، مورد بحث و بررسی واقع شده اند، که این موضوع می تواند مخاطبان این دوره را، در درک عمیق تر مفاهیم مربوط به برنامه نویسی پیشرفته و به ویژه برنامه نویسی شیئ گرا، یاری کند.

مدرس این مجموعه آموزش، دکتر سید مصطفی کلامی هریس (دکترای مهندسی کنترل از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی) است، که در کنار تسلط بر زبان های برنامه نویسی متعدد، نظیر ++C (سی پلاس پلاس)، #C (سی شارپ)، PHP (پی اچ پی)، Java (جاوا)، ویژوال بیسیک (Visual Basic یا VB)، ویژوال بیسیک دات نت (Visual Basic .net)، و متلب (MATLAB)، سابقه تدریس دوره های آموزشی برنامه نویسی مختلف را در فرادرس و سایر موسسات آموزشی، از سال ۱۳۸۰ تا کنون داشته داشته است.

این مجموعه آموزشی، در قالب ۲۳ درس ارائه شده است که در هر درس، مباحث مختلفی مورد بحث قرار گرفته اند. فهرست کامل سرفصل های مربوط به این درس ها، در ادامه آمده است.

سرفصل های مورد بحث در این فیلم آموزشی عبارتند از:
درس یکم: آشنایی با جاوا و مباحث مقدماتی

آشنایی با زبان برنامه نویسی جاوا (Java)
مروری بر تاریخچه زبان برنامه نویسی جاوا
آشنایی با نگارش ها و نسخه های مختلف زبان برنامه نویسی جاوا
معرفی Java Runtime Environment یا JRE و آشنایی با شیوه نصب آن
معرفی Java Development Kit یا JDK و آشنایی با شیوه نصب آن
آشنایی با محیط های توسعه برنامه های جاوا
معرفی NetBeans IDE و آشنایی با شیوه نصب آن
آشنایی اولیه با محیط نرم افزار NetBeans
پیاده سازی اولین پروژه با زبان برنامه نویسی جاوا (پروژه Hello World)
آشنایی با فرمت Jar

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



درس دوم: اجزای سازنده برنامه ها و انواع داده ها در جاوا [رایگان]

فراخوانی مجددا برنامه HelloWorld از جلسه قبلی
آموزش نحوه اجرای صحیح برنامه های کنسولی تحت جاوا با اعمال تغییرات در رجیستری (Registry) ویندوز
بررسی بخش های مختلف برنامه HelloWorld
آشنایی با کلاس System و شیئ System.out
آشنایی با تابع (متد) System.out.println و System.out.print
آشنایی با کاراکترهای خاص و Escape Sequence
آشنایی با تابع System.out.format و نحوه فرمت بندی اعداد و رشته ها
آشنایی با فرمت %d و %f برای نمایش و فرمت بندی اعداد
آشنایی با فرمت %s برای نمایش و فرمت بندی متن ها
انواع داده های اصلی یا Primitive Data Types در جاوا
نحوه دریافت ورودی از کاربر، از طریق شیئ System.in و کلاس Scanner
استفاده از کلاس Scanner برای ایجاد انتظار


درس سوم: ساختارهای کنترل برنامه و انواع عملگرها در جاوا

آشنایی با ساختارهای کنترل برنامه
ساختارهای تصمیم گیری یا انتخاب (Selection)
حلقه های تکرار (Repetition Loop)
دستور if و if/else برای تصمیم گیری و انشعاب در برنامه
آشنایی با عملگرها یا Operators در جاوا
عملگر مقداردهی یا Assignment
عملگرهای محاسباتی (جمع، تفریق و …)
عملگرهای قیاسی و رابطه ای
عملگرهای منطقی (نقیض، ترکیب عطفی و فصلی)
عملگر شرطی (?:)
بررسی اولویت عملگرها نسبت به یکدیگر


درس چهارم: ساختارهای کنترل و تکرار در جاوا

دستور switch برای پیاده سازی تصمیم گیری و انشعاب چند گانه
دستور while برای پیاده سازی حلقه های تکرار محدود و نامحدود
دستور do/while برای پیاده سازی حلقه تکرار با حداقل یک بار اجرا
حلقه تکرار for برای پیاده سازی حلقه های تکرار محدود و مشخص


درس پنجم: مبانی برنامه نویسی شیئ گرا [رایگان]

آشنایی با مبانی برنامه نویسی شیئ گرا یا ObjectOriented Programming (به اختصار OOP)
آشنایی با مفهوم کلاس (Class) و شیئ (Object)
پیاده سازی یک کلاس ساده برای محاسبات مربوط به مثلث قائم الزاویه
پیاده سازی سازنده (Constructor)
پیاده سازی متدها و توابع در کلاس
پیاده سازی توابع get و set برای شبیه سازی ویژگی (Property)
مفهوم داده های ارزشی (Value Types) و ارجاعی (Reference Types)
آشنایی با کلاس رشته یا String برای ذخیره سازی و مدیریت رشته ها

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



درس ششم: مبانی برنامه نویسی گرافیکی در جاوا

آشنایی با کتابخانه AWT یا Abstract Window Toolkit
آشنایی با کتابخانه Swing برای پیاده سازی برنامه های گرافیکی
آشنایی با کلاس JOptionPane برای نمایش انواع کادرهای گفتگو
آشنایی با متد JOptionPane.showMessageDialog برای نمایش کادر پیام
آشنایی با متد JOptionPane.showInputDialog برای دریافت ورودی از کاربر
آشنایی با کلاس JPanel و توسعه آن برای ترسیم گرافیکی
آشنایی با سیستم مختصات گرافیکی در جاوا
بازنویسی یا Override کردن تابع paintComponent برای ترسیم گرافیکی
آشنایی با کلاس Graphics و ترسیم با آن
ترسیم خط با استفاده از متد Graphics.drawLine
آشنایی با کلاس JFrame برای اجرای برنامه های گرافیکی
تنظیم و نمایش پنجره با استفاده از کلاس JFrame
پیاده سازی نخستین برنامه گرافیکی در جاوا
ترسیم طرح های گرافیکی جالب با استفاده از حلقه های تکرار و شیئ Graphics
تغییر رنگ ترسیم در شیئ Graphics با متد Graphics.setColor
ترسیم و پر کردن مستطیل (و مربع) با استفاده از توابع drawRect و fillRect
ترسیم و پر کردن بیضی (و دایره) با استفاده از متدهای drawOval و fillOval
نمایش و ترسیم متن با استفاده از متد drawString


درس هفتم: تعریف متدها و توابع در کلاس ها و تولید اعداد تصادفی

تعریف متدهای استاتیک یا static و فراخوانی آن ها
پیاده سازی کلاس EquationSolver برای حل معادلات جبری (مثال)
حل معادله درجه اول و معادله درجه دوم با استفاده از کلاس EquationSolver
آشنایی با مفهوم Overloading ایجاد متدهای هم نام با امضای متفاوت
پیاده سازی و تعریف کلاس اعداد مختلط (Complex) برای آشنایی بیشتر با مفاهم برنامه نویسی شیئ گرا
پیاده سازی سازنده های چندگانه یا Overloaded Constructors
پیاده سازی ویژگی ها با استفاده از توابع get و set
پیاده سازی ویژگی های فقط خواندنی و وابسته با تعریف متد get
پیاده سازی و کاربرد تابع toString برای کلاس ها
استفاده از متد String.format برای ایجاد و قالب بندی رشته ها
پیاده سازی چهار عمل اصلی (جمع، تفریق، ضرب و تقسیم) برای کلاس اعداد مختلط
تعریف مقادیر ثابت و پر استفاده به صورت final (غیر قابل تغییر)
محاسبه فاز و قدر مطلق (اندازه) برای اعداد مختلط
پیاده سازی متد مزدوج یا Conjugate برای کلاس اعداد مختلط
آشنایی با کتابخانه های استاندارد جاوا و کاربرد آن ها
آشنایی با کلاس java.util.Random برای تولید اعداد تصادفی
استفاده از متد Random.nextInt برای تولید اعداد تصادفی صحیح
پیاده سازی برنامه پرتاب تاس شش وجهی و محاسبه احتمالات آن


درس هشتم: آرایه ها و لیست های آرایه ای جنریک

آشنایی با مفهوم آرایه یا Array و کاربرد آن
آشنایی با روش های مختلف تعریف آرایه در جاوا
شیوه اندیس گذاری و ارجاع به مولفه های آرایه ها
بازنویسی برنامه شبیه سازی پرتاب تاس با استفاده از آرایه ها
آشنایی با حلقه for توسعه یافته برای کار بر روی آرایه ها
انجام محاسبات آماری پایه روی اعضای یک آرایه عددی
پیاده سازی توابعی از آرایه ها برای انجام محاسبات
محاسبه میانگین اعضای یک آرایه
محاسبه واریانس و انحراف معیار اعضای یک آرایه
نحوه ارسال آرایه به یک تابع و بررسی تغییر پذیری آن
آرایه های چند بعدی یا Array of Arrays
نحوه تعریف توابع با تعداد پارامترهای متغیر یا Variablelength Argument List
پیاده سازی تابع Maximum به صورت یک تابع با تعداد پارامتر متغیر
آشنایی با کلاس Arrays برای کار بر روی آرایه ها
نمایش آرایه ها به صورت متنی با استفاده از متد Arrays.toString
مرتب سازی آرایه ها با استفاده از متد Arrays.sort
جستجوی باینری در آرایه ها با استفاده از تابع Arrays.binarySearch
ایجاد کپی از یک آرایه با استفاده از متد Arrays.copyOf
آشنایی با کلکسیون جنریک ArrayList
آشنایی با مفهوم داده ها و کلاس های جنریک یا Generic
پیاده سازی آرایه ها و لیست های پویا با استفاده از ArrayList
مدیریت اعضای یک لیست با ArrayList.add و ArrayList.remove


درس نهم: مدیریت حالات استثنائی در جاوا

آشنایی با مفاهیم پایه ای مدیریت حالات استثنائی یا Exception Handling
آشنایی با دستور try / catch / finally برای مدیریت حالات استثنائی
آشنایی با کلاس Exception و انواع دیگر حالات استثنایی
آشنایی با کلمه کلیدی throws و کاربرد آن در تعریف توابع و متدها
آشنایی با کلمه کلیدی throw برای ایجاد خطا و حالات استثنائی
مدیریت چند حالت استثنایی به صورت هم زمان


درس دهم: داده های شمارشی در جاوا [رایگان]

آشنایی با نوع داده شمارشی یا Enumeration
تعریف داده های شمارشی با دستور enum
بررسی کاربردهای enum و داده های شمارشی
تعریف یک enum دارای سازنده و ذخیره مقادیر پیش فرض
آشنایی با کلاس EnumSet برای کار با داده های شمارشی
متد EnumSet.range برای ایجاد بازه ای از مقادیر یک enum

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



درس یازدهم: وراثت یا Inheritance در برنامه نویسی شیئ گرا

آشنایی با مفهوم وراژت یا Inheritance در برنامه نویسی شیئ گرا
بیان مثال هایی از کاربردها و اهمیت ارث بری در مهندسی نرم افزار
تعریف کلاس Shape برای ذخیره سازی اطلاعات یک شکل
توسعه و ارث بری از کلاس Shape برای تعریف کلاس دایره یا Circle
توسعه و ارث بری از کلاس Shape برای تعریف کلاس مستطیل یا Rectangle
تعریف تابع toString به صورت مجزا برای هر کلاس
ذخیره انواع داده فرزند (Subclass) در متغیری از نوع کلاس مادر (Superclass)
آشنایی با کلاس Object و ویژگی ها و توابع آن


درس دوازدهم: دستورهای ترسیمی تکمیلی، ترسیم تصادفی و کنترل JLabel [رایگان]

مرور مجدد برنامه نویسی گرافیکی و ترسیم در جاوا
ترسیم کمان با استفاده از تابع Graphics.drawArc
پر کردن کمان و ترسیم قاچ با استفاده از متد fillArc
تغییر رنگ پس زمینه با استفاده از متد setBackground
ترسیم طرح یک رنگین کمان با استفاده از حلقه for و تابع fillArc
آشنایی با کلاس Color و شیوه ساخت رنگ های دلخواه
آشنایی با کدهای رنگی RGB و HSB
تولید رنگ های طیف رنگین کمان با استفاده از کد رنگی HSB و تغییر مقدار Hue
توسعه و بهبود برنامه مربوط به ترسیم رنگین کمان
تعریف کلاس های اشکال برای انجام عملیات ترسیم گرافیکی
تعریف کلاس MyLine برای ترسیم خط با تنظیمات اختصاصی
تعریف کلاس MyCircle برای ترسیم دایره با تنظیمات اختصاصی
استفاده از کلاس Random برای تولید و ترسیم اشکال تصادفی
استفاده از کلاس Random برای تولید رنگ های تصادفی
آشنایی با کلاس JLabel برای نمایش متن در پنجره های گرافیکی
تنظیم محل و شیوه نمایش کنترل JLabel بر روی پنجره
نمایش تصویر با استفاده از کلاس JLabel
فراخوانی و نمایش تصاویر از فایل ها با استفاده از تابع getResource


درس سیزدهم: چند ریختی یا Polymorphism در برنامه نویسی شیئ گرا

آشنایی با مفهوم چند ریختی یا Polymorphism در برنامه نویسی شیئ گرا
بیان مثال هایی از کاربردها و اهمیت چند ریختی در مهندسی نرم افزار
آشنایی با مفهوم کلاس ها و متدهای مجرد یا abstract
توسعه برنامه مربوط به اشکال هندسی (از درس یازدهم) با مفاهیم چند ریختی
تعریف توابع مجرد محیط (Perimeter) و مساحت (Area) برای کلاس شکل
تعریف کلاس مربع یا Square با ارث بری از کلاس مستطیل یا Rectangle
تعریف آرایه ای از اشکال و ذخیره سازی اشکال مختلف در آن
بررسی مفهوم برنامه نویسی عمومی با پیاده سازی تابع toString
آشنایی با مفهوم رابط یا Interface
بررسی خواص رابط ها و مزایای استفاده از آن ها
ارث بری چندگانه با استفاده از رابط ها (interface ها)
آشنایی با رابط های اینترفیس های استاندارد و پر کاربرد در جاوا

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


درس چهاردهم: طراحی و برنامه نویسی رابط های گرافیکی کاربری یا GUI

بررسی دقیق تر کلاس JOptionPane برای نمایش کادرهای پیام
نمایش پیام های چند گزینه ای با تابع JOptionPane.showOptionDialog
تنظیم گزینه های نمایش داده شده در کادرهای پیام
سفارشی سازی متن گزینه های نمایش داده شده در کادرهای پیام
بررسی نتایج خروجی مربوط به نمایش کادرهای پیام چند گزینه ای
آشنایی با مولفه ها و کنترل های گرافیکی Swing
افزودن کنترل ها به پنجره و تغییر شیوه نمایش آن ها
افزودن یک فیلد متنی JTextField برای دریافت متن از کاربر
پاسخگویی به رویداد ها
پاسخگویی به رویداد تغییر متن یک کادر متنی به چهار روش مختلف
استفاده از کلاس داخلی با نام (Named Inner Class) برای پاسخگویی به رویداد
استفاده از کلاس داخلی بدون نام (Anonymous Inner Class) برای پاسخگویی به رویداد
استفاده از عبارت های لاندا یا Lambda Expression (رویکرد جاوا ۸)
استفاده از ارجاع به متد (Method Reference) با عملگر ::
آشنایی با طراح رابط گرافیکی نت بینز یا NetBeans IDE
طراحی یک برنامه گرافیکی و انجام محاسبات ساده با استفاده از کادرهای متنی
تعریف رویدادها با استفاده از ابزار طراحی GUI
پاسخگویی به رویداد اصلی کادر متنی
پاسخگویی به رویداد KeyPressed از کادر متنی برای بهبود نتیجه
پاسخگویی هم زمان به رویداد های دو کادر متنی

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



درس پانزدهم: بررسی کنترل های GUI و برنامه های گرافیکی

آشنایی با المان ها و کنترل های رابط گرافیکی Swing
نمایش متن ثابت با JLabel
کنترل دکمه یا JButton
کنترل دکمه حالت دار یا JToggleButton
چک باکس یا JCheckbox
دکمه های رادیویی یا JRadioButton
تعریف گروه برای دکمه های رادیویی با استفاده از JButtonGroup
لیست افتادنی یا JComboBox
کادر متنی یا JTextField
کادر لیستی یا JList و حالت های مختلف انتخابی آن
کادر متنی بزرگ یا JTextArea
کنترل لغزنده یا JSlider برای تنظیم داده عددی
نوار پیشرفت یا JProgressBar
کادر متنی دارای قالب یا JFormattedTextField
کادر متنی رمز عبور یا پسورد (JPasswordField)
کادر افزایشی یا JSpinner برای نمایش اعداد، رشته های و تاریخ
لیست درختی یا JTree برای نمایش داده های درختی
لیست جدولی یا JTable برای نمایش داده های جدولی
تغییر قالب ظاهری برنامه های گرافیکی یا Look and Feel
استفاده از تابع setLookAndFeel برای تغییر ظاهر برنامه ها
یافتن فهرست اسکین ها یا تم های نصب شده در سیستم
بررسی قالب Nimbus
بررسی قالب Metal
بررسی قالب CDE/Motif
بررسی قالب Windows
بررسی قالب Windows Classic
پاسخگویی به رویداد تغییر حالت CheckBox
پیاده سازی یک پروژه برای تغییر حالت فونت یک کنترل متنی
آشنایی با کلاس Font و تنظیمات آن
جلوگیری از تغییر اندازه پنجره برنامه با تغییر خاصیت resizable


درس شانزدهم: پاسخگویی به رویدادهای ماوس و پیاده سازی یک برنامه نقاشی [رایگان]

بررسی انواع رویدادهای مربوط به ماوس (حرکت و کلیک)
بررسی رویداد mousePressed
بررسی رویداد mouseClicked
بررسی رویداد mouseReleased
بررسی رویداد mouseEntered
بررسی رویداد mouseExited
بررسی رویداد mouseMoved
بررسی رویداد mouseDragged
پاسخگویی به رویداد حرکت ماوس بر روی یک کنترل JPanel
بررسی پارامترهای یک رویداد مربوط به ماوس یا MouseEvent
یافتن مختصات و نوع کلیک انجام شده در یک رویداد مربوط به ماوس
ایجاد یک کلاس فرزند برای JPanel برای ترسیم با ماوس
پیاده سازی یک برنامه نقاشی با ماوس ساده با استفاده از جاوا
استفاده از یک آرایه لیستی یا ArrayList برای ذخیره سازی محل های ترسیم
پیاده سازی حلقه تکرار for با استفاده از تکرار کننده یا Iterator
جایگزینی حلقه for با استفاده از توابع stream و forEach از آرایه لیستی
افزودن یک دکمه برای پاک کردن طرح ترسیمی


درس هفدهم: پاسخگویی به رویدادهای صفحه کلید

بررسی انواع رویدادهای صفحه کلید
بررسی رویداد keyPressed
بررسی رویداد keyTyped
بررسی رویداد keyReleased
بررسی پارامترهای یک رویداد مربوط به صفحه کلید یا KeyEvent
نمایش کلید فشار داده شده به شکل های مختلف در صفحه نمایش
تشخیص و نمایش کلید های تغییر دهنده (شیفت، کنترل و آلت)
تشخیص ترکیب کلیدی و انجام عملیات به خصوص در هنگام فشرده شدن آن
استفاده از ترکیب کلیدی برای تغییر رنگ پس زمینه یک JFrame


درس هجدهم: کادر انتخاب رنگ و کلاس ترسیم های گرافیکی توسعه یافته

توسعه برنامه نقاشی نوشته شده در درس شانزدهم و افزودن رنگ ترسیم به آن
ایجاد رنگ با استفاده از کنترل های لغزنده یا JSlider
نمایش رنگ در یک JPanel به عنوان نمونه
تغییر رنگ کادر ترسیم هم زمان با تغییر رنگ انتخابی
ذخیره سازی رنگ هر نقطه ترسیمی به همراه مختصات
تصحیح عملکر دکمه پاک سازی یا Clear
انتخاب رنگ با استفاده از کادر انتخاب رنگ یا JColorChooser
تنظیم رنگ پیش فرض در کادر انتخاب رنگ
آشنایی با تابع Graphics.drawRoundRect و Graphics.fillRoundRect برای ترسیم مستطیل گرد گوشه
ترسیم کادرهای دارای افکت سه بعدی با استفاده از draw3DRect و fill3DRect
ترسیم چند ضلعی با استفاده از drawPolygon
ترسیم چند خط متوالی با استفاده از polyLine
آشنایی با شیئ Graphicd2D و قابلیت های آن
تبدیل شیئ Graphics به Graphics2D
ترسیم با استفاده از اشیاء هندسی به جای متدها
تنظیم ضخامت ترسیم و قلم با استفاده از تابع setStroke
ایجاد قلم با ضخامت دلخواه با استفاده از BasicStroke
تنظیم رنگ برای پر کردن اشکال با استفاده از setPaint
ایجاد الگوی تغییر تدریجی رنگ با استفاده از GradientPaint
ترسیم اشکال با تغییر رنگ تدریجی


درس نوزدهم: طراحی رابط های گرافیکی با JavaFX

آشنایی با کتابخانه JavaFX و طراحی رابط های گرافیکی با آن
ایجاد یک برنامه پایه ای با استفاده از JavaFX و بررسی ویژگی های آن
آشنایی با مفهوم Stage و Scene در برنامه های JavaFX
معرفی ابزار SceneBuilder برای طراحی گرافیکی مبتنی بر JavaFX
آموزش نحوه نصب ابزار Gluon Scene Builder و دریافت آن از وبسایت Gloun
آشنایی با فرمت و زبان fxml برای توصیف طرح های گرافیکی JavaFX
بررسی ساختار برنامه JavaFX مبتنی بر FXML
استفاده از ابزار SceneBuilder برای طراحی رابط های گرافیکی JavaFX
مرور کنترل های JavaFX و کاربرد آن ها
استفاده از کنترل ColorPicker برای انتخاب رنگ
استفاده از کنترل Circle برای نمایش یک دایره با رنگ دلخواه
افزودن یک دکمه فرمان یا Command Button و پاسخگویی به رویداد آن
اتصال کنترل انتخاب رنگ و دایره برای نمایش رنگ منتخب
نحوه تعریف رویدادها در کلاس کنترل کننده یا Controller
آشنایی با عبارت کلیدی @FXML برای لینک میان fxml و کنترل کننده


درس بیستم: پیاده سازی برنامه محاسبه کننده مبلغ اقساط وام بانکی با جاوا [رایگان]

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


بررسی مبانی ریاضی شیوه محاسبه اقساط وام
پیاده سازی کلاس Loan برای انجام محاسبات مربوط به وام (سود، مبلغ قسط، سود کل و …)
طراحی یک JFrame با الگوی جدولی یا Grid
افزودن کنترل های ورودی از نوع Spin برای دریافت ورودی های مسأله
محاسبه اطلاعات مربوط به وام با دریافت ورودی ها از کنترل های ورودی
نمایش نتایج در کنترل های خروجی




بررسی عملکرد یک برنامه ماشین حساب
ایجاد پنجره برنامه و افزودن کنترل ها
گروه بندی دکمه ها (عددی، عملیاتی و مساوی)
پیاده سازی نمایش اعداد در صفحه نمایش ماشین حساب
پیاده سازی عملگرها
انجام محاسبات با استفاده از کلید مساوی
پیاده سازی دکمه Backspace برای پاک کردن اعداد وارد شده
پیاده سازی کدمه Clear برای پاک سازی کلیه ورودی ها
ایجاد دکمه تغییر علامت (مثبت و منفی) برای وارد کردن اعداد علامت دار
اتصال رویداد صفحه کلید و پاسخگویی از طریق صفحه کلید
پیاده سازی گام به گام همه مراحل و عملیات های مورد نیاز


درس بیست و دوم: آشنایی با رفرنس های تابعی در جاوا ۸ و پیاده سازی یک پروژه محاسباتی

تعریف مسأله ریشه یابی و حل معادلات به صورت عددی
آشنایی با روش دو بخشی یا تنصیف (Bisection) برای حل معادلات به صورت عددی
تشریح کامل نحوه عملکرد الگوریتم Bisection
آشنایی با کتابخانه java.util.function و اعضای آن
تعریف متغیرهایی از نوع تابع با استفاده از رابط های موجود در java.util.function
آشنایی با نوع داده جنریک Function
نحوه فراخوانی رفرنس های تابعی با استفاده از متد apply
تعریف کلاس BisectionMethod برای پیاده سازی روش دو بخشی
تعریف یک ویژگی از نوع Function برای کلاس BisectionMethod
پیاده سازی گام به گام و کامل الگوریتم دوبخشی با استفاده از جاوا برای حل معالات به صورت عددی
فراخوانی روش دو بخشی روی چند تابع
تعریف توابع با استفاده از عبارات لاندا یا Lambda Expressions


درس بیست و سوم: پیاده سازی بازی دوز یا TicTacToe در جاوا

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


بررسی مدل و قوانین بازی دوز یا TicTacToe به صورت کامل
پیاده سازی جدول بازی با استفاده از نه دکمه یا JButton
پاسخگویی به رویداد هر یک از دکمه ها به صورت مناسب
بررسی حالت بازی در هر مرحله و نمایش پیام مناسب
تشخیص حالت برد هر یک از بازیکن ها با بررسی خانه های جدول
تشخیص حالت مساوی میان بازیکن ها
ساده سازی برنامه با تعریفی آرایه ای از کنترل ها
فعال سازی دکمه Reset به محض مشخص شدن نتیجه بازی



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

شرکت برنامه نویسی ایران انجام بهترین پروژه های برنامه نویسی به زبان جاوا را با کیفیت بالا برای شما انجام میدهد.
زبان برنامه نویسی جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی سطح بالا می باشد، که از برنامه نویسی شی گرایی برای پیاده سازی برنامه های خود بهره می برد، و بیشتر نیز شبیه برنامه نویسی c++ می باشد که هدف از ایجاد اولیه این زبان، تلوزیون های کابلی بود که با گذشت زمان این هدف تغییر کرد. اما امروزه زبان جاوا با قدرتی که پیدا کرده توسط سکو های مختلف پشتیبانی می شود. گفتنی است جاوا با قابلیت های زیادی که دارد بسیاری از برنامه نویسان را به طرف خود کشانده است.
پروژه برنامه نویسی جاوا

برنامه نویسی به زبان جاوا

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

برنامه نویسی در جاوا با توجه به اینکه ریشه این زبان از سی و سی پلاس پلاس گرفته شده، ولی نسبت به این زبان ها از شی گرایی آسان تری برخوردار است. و هر گونه برنامه ای که در این زبان نوشته شود در پلتفرم های گوناگون می توان بدون ایجاد تغییر اجرا کرد. حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان یک بار بنویسیم و در سیستم عامل های گوناگون اجرا کنیم؟
یکی از قابلیت های زبان جاوا این است، زمانی که برنامه را کامپایل می کند آن را به یک زبان میانی تبدیل می کند که در تمام سیستم عامل ها قابل اجرا باشد. به دلیل همین امکانات و ویژگی های زبان جاوا است که بین برنامه نویسان محبوبیت خوبی دارد. نکته ی قابل توجه دیگر اینکه بسیاری از مبتدیان، زبان جاوا را با زبان جاوا اسکریپت یکی می گیرند، که این دو زبان کاملا با هم متفاوت می باشند.
پروژه برنامه نویسی جاوا

کاربرد های زبان جاوا

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

زبان جاوا نیز مانند زبان های دیگر در نوشتن انواع اپلیکیشن ها امکانات و ابزار های کافی را دارد. ضمنا با زبان برنامه نویسی جاوا می توان اپلیکیشن های اندروید نیز پیاده سازی کرد. این تنها یک مورد از قابلیت های زبان جاوا بود. اگر بخواهیم به تعدادی از کاربرد های مهم زبان جاوا اشاره کنیم باید گفت که، کاربرد هایی در تولید انواع برنامه های سازمانی مانند اداره جات مختلف، در رباتیک، موبایل، بازی ها، سیستم های هوشمند و بسیاری برنامه های دیگر که این نشانگر قدرتمند بودن زبان جاوا در دنیا می باشد.

برای انجام بهترین پروژه های زبان جاوا در هر زمینه ای، می توانید به سایت برنامه نویسی ایران مراجعه کنید. که مجرب ترین برنامه نویسان ایران را دارد

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

بان برنامه‌نویسی جاوا
زبان برنامه‌نویسی جاوا، یک زبان سطح بالا است که با عبارات زیر توصیف می‌گردد :

* ساده
* خنثی درباره معماری (عدم وابسته به سخت افزار و سیستم عامل)Architecture netural
* شىء گرا
* قابل انتقال (Portable)

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

* توزیع‌شده (Distributed)

* کارایى بالا
* Multithreaded
* محکم (Robust)
* پویا
* ایمن (Secure)

برای امروز مجموعه ای از نمونه سورس های جاوا رو آماده کردم .

سورس های مختلفی داره ، خودم که یه نگاه انداختم سورس کتابخانه به زبان جاوا و سورس بازی دوز به زبان جاوا رو دیدم توش .

در ضمن دوستان زبان جاوا با جاوا اسکریپت فرق داره .

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران
@تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی
 بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های کلمبیا هندمالزی آلمان*سوئد*دانمارک *انگلستان *فیلیپین *دبی*ترکیه و... دربانک پروژه پایتخت توسط خودگروه
 انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر
@انجام پایان نامه و پروپوزال های دانشجویی مقاطع تحصیلی کاردانی کارشناسی کارشناسی ارشددکترا و.... دانشگاه های
داخل و خارج از کشوررشته کامپیوترو فناوری اطلاعات و...
خدمات مشاوره ای:
مشاوره رایگان انتخاب موضوع پایان نامه
- انجام تمامی خدمات مربوط به تهیه پیشنهادیه پایان نامه
( proposal )
مشاوره و تدوین پایان نامه های مرتبط با رشته های فوق الذکرفناوری اطلاعات* کامپیوترو..
ارائه تمامی فصول مربوط به پایان نامه ، مطابق با جدول زمانبندی توافقی

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


مشاوره و طراحی پرسش نامه و انجام مصاحبه و تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراجی با استفاده ازنرم افزارهای مرتبط
و در انتها ارائه مقاله ای علمی – پژوهشی برای ارائه نشریات معتبر داخلی (علمی-پژوهشی) و خارجی
(ISI)
وبررسی الگوریتمهای شبکهای گیرید* داده کاوی (Data Mrining) در زمینه های دسته بندی (Classification)، خوشه بندی (Clustering)، پیش بینی (Prediction)، انتخاب ویژگی (Feature Selection) و قواعد انجمنی (Association Rules) با *وب سرویس و....
@انجام پروژه های پردازش تصویر فازی* الگوریتم ژنتیک* شبکه عصبی *هوش مصنوعی * شبیه سازی *بهینه سازی *سمینار*–الگوریتم چندهدفه* تکاملی *سیمولینک*بینایی ماشین. Image Processing & Machine vision*
SIMULINK, cloud storager و IMAGE PROCESSING و GENETIC ALGORITHM و NEURAL NETWORK و FUZZY LOGIC
Steganalysis Facial expression Face recognition Texture segmentation Image retrieval Image segmentation Color Demosaicing ... Machine Vision: Object tracking( with all kind of methods) for various purposes Multiple Object Tracking Object Tracking with motion blur Blind motion blur deconvolution line based structure from motion Geometrical enhancemen
پروژه های محیط سیمولینک (Simulink)
پروژه های بازشناسی الگو (pattern recognition)
پروژه های کدنویسی مختلف
و پروژه های مرتبط با جعبه ابزارهای:
• Aerospace• neural network*• symbolic math*• comminucation*• bioinformatic*• curve fitting*• control system*• econometric• database*• datafeed*• filter design*• image acqusition*• signal processing*• optimization*

انجام پروژه های حاوی پایگاه داده و پروژه های گرافیکی تحت تمامی زبان های برنامه نویسی
1 - شبکه های عصبی مصنوعی چند لایه پرسپترون2 - شبکه های عصبی مصنوعی با تابع پایه شعاعی3 - درختان تصمیم گیری طبقه بندی و رگرسیونی4 - مدل های درختی5 - ماشین های بردار حامی طبقه بندی و رگرسیونی5 - ماشین های بردار حامی طبقه بندی و رگرسیونی6 - سیستم های استنباط فازی7 - سیستم های استنباط فازی - عصبی8 - سیستم استنباط بیزین با استفاده از نرم افزارهای:
Clementine, SPSS, WEKA, Rapid Miner, Qnet,
انجام پروژهای برنامه نویسی دلفی ، جاوا ، ویژوال بیسیک ،وی بی دانت .وی بی 6*مطلب- پی اچ پی , ، اکسس ، سی شارپ ای اس پی *پارلوگ *پرولوگ *سی *سی پلاس پلاس * مولتی مدیا بیلدرو....*ردیابی *مکانیابی *sar
@ انجام پروژه های تلفن گویا ، برنامه های ارتباطی ، پاسخگوی خودکار ، سیستم پیغام گیر و برنامه نویسی تحت شبکه پروژهای شبکه حسگرو...
@ دارنده بزرگترین بانک سورس های آماده به تمامی زبانهای برنامه نویسی ( انجام شده توسط خود گروه )
پایتخت
پروژه خودرامتخصانشان ارائه دهیدنه به موسسات انجام پروژه چون هم نمی دانند شما چه می خواهیدوهم هزینه برای خوددریافت می کنند**********************************درست وبا اطمینان انتخاب کنید*****************************
همراه مستندات و توضیحات کامل ، و خط به خط دستورات و نیز نحوه ساخت و چگونگی اجرای پروژه ها، بهمراه دایکیومنت (Document) تایپ شده و آماده برای صحافی بهمراه پشتیبانی بعد از تحویل پروژه
@ انجام پروژه های برنامه نویسی دانشجوئی برای دروس دانشگاهی :
====================================
* مبانی کامپیوتر
* برنامه سازی پیشرفته
* سیستم های تجاری
* ساختمان داده
* طراحی الگوریتم
* ذخیره و بازیابی اطلاعات
* نظریه زبانها و ماشین ها
* هوش مصنوعی
* کامپایلر
* ریزپردازنده,vhdl,z80,… IVR ، 8051
* شبکه های کامپیوتری
* گرافیک کامپیوتری
* مهندسی نرم افزار
* پایگاه داده
*کارآفرینی
*کارآموزی
*مباحث ویژه
*معماری کامپیوتر
* سیستم عامل پیشرفته
*یادگیری ماشین
*پردازش موازی
*روش تحقیق
*سمینار
*پردازش سیگنال
*پردازش صوت
*شبیه سازی وبهینه سازی
* آزمایشگاه های (سیستم عامل ، ریزپردازنده ، مدار منطقی ، پایگاه داده)

@ لیست زبانهای برنامه نویسی تخصصی ما به شرح زیر می باشد:
====================================
VB.Net2005,2008.,2010
C#.Net2005,2008.,2010
ASP.Net2005,2008.,2010
++C
C

 

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

VB - Visual Basic 6.0

Pascal
DELPHI
Visual C++
Database: SQL Server
Access
php
Html
Java
J2EE
J2me
Assembly

Matlab
برنامه نویسی موبایل
NET. تحت (Pocket PC)
XML, AJAX, Java Script)
Oracle
Ns2
Opnet
……,


@ لیست پروژه های آماده تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی
===============
سیستم آرشیو اطلاعات پروژه های دانشجویی سفارش پروزه ازدانشگاه انگلستان
یک نانوایی می خواهد سیستم توزیع خودش را بهینه کند سفارش پروژه ازدانشگاه انگلستان
نرم افزارارسال اس ام اس وایمیل سفارش پروزه ازدانشگاه ترکیه
شبیه سازی میل سروریاهو سفارش پروزه ازدانشگاه آلمان
سیستم ام ارپی سفارش پروزه ازدانشگاه هند
فروشگاه اینترنتی سفارش پروزه ازدانشگاه مالزی
کتابخانه صوتی برای لینوکس سفارش پروزه ازدانشگاه مجارستان
پیاده سازی همکار به همکار شبکه سفارش پروژه ازدانشگاه دبی
الگوریتم fcfs سفارش پروژه ازدانشگاه فیلیپین
@دانلودرایگان پروژه های دانشجویی
@ دارنده بزرگترین بانک سورس های آماده به تمامی زبانهای برنامه نویسی ( انجام شده توسط خود گروه )
پایتخت
درضمن برخی ازاین پروژهاهم تحت ویندوزدرآرشیوموجوداست وهم تحت وب
سیستم شهرت پیشنهاد ، تجزیه و تحلیل اسپم ، ، تجزیه و تحلیل اسکایپ
فروشگاه مجازی تحت وب (فروشگاه اینترنتی) ، سایت آگهی ها
سیستم کتابخانه ، سیستم هتل ، سیستم رستوران
سیستم بیمارستان ، سیستم مطب و کلینیک ، سیستم داروخانه
سیستم ثبت نام دانشجویان در مدارس ، موسسسه ها
برنامه تاکسی سرویس ، سیستم انبارداری ، سیستم کلوب
سیستم دبیرخانه ، سیستم حقوق و دستمزد ، سیستم حسابداری
سیستم آژانس املاک ، پروژه های گرافیکی ، شبیه ساز Excel
شبیه ساز فرودگاه ، شبیه ساز فوتبال ، پروژه بانک ، ویرایشگر متن حرفه ای
تمامی بازی های هوش مصنوعی ( پازل اعداد ، دوز ، شطرنج ، Tic Tac ، Connect 4* بازی نقطه خط* و بازی فکروبکر* ... )
دفترچه تلفن ، ماشین حساب ( ساده و مهندسی املاک و... )
چرخش تصویر ، فروشنده دوره گرد TSP ( حرفه ای ) ، پروژه چند نخی (MultiThreading ) سیستم خواندن ونوشتن

سیستم مدیریت سرگشی سیستم مشاوره املاک - سیستم پرداخت ماهیانه اقساط بانکی- سیستم جامع کنترل میزان صدور بیمه نامه و گزارشات مقایسه ای روزانه ،- مهمانسرا – مسافرخانه- سیستم کارگزینی ماهیانه و سالیانه و نموداری کامل سیستم با غ وحش *
سیستم مدیریت حضور و غیاب یک اداره به صورت دستی*بانکداری
سایت خرید و فروش نرم افزار خرید و فروش /مدیریت سیستم فوتبال
برنامه صدور گواهی با C#*
برنامه اسباب بازی فروشی*
سیستم رزرو بلیط سینما* سیستم آموزشگاه زبان* سیستم بنگاه اتومبیل* سیستم مطب پزشک* سیستم لباس فروشی* سیستم ثبت نام باشگاه بدنسازی* سیستم محاسبه و ثبت کارکرد و پورسانت بازاریابان* یستم فروشگاه خودرو(Online)* سیستم فروشگاه موتور سیکلت(Online* سیستم فروشگاه فیلم و CD(Online)* سیستم نشریه الکترنیکی *(* سیستم فروشگاه لوازم خانگی** سیستم فروشگاه قطعات لاستیکی** سیستم فروشگاه لوازم چوبی** سیستم فروشگاه قطعات خودرو* فروشگاه خشگبار* سیستم ثبت نام آنلاین دوره های آموزشی آموزش و پرورش* سیستم فروشگاه تجهیزات بدنسازی آنلاین* سیستم ثبت سفارشات خرید مربوط به تعاونی شرکتها به صورت آنلاین* سیستم آموزشگاه زبان* سیستم رزرو و فروش بلیط اتوبوسرانی* سیستم ثبت نام باشگاه بدنسازی* سیستم فروشگاه قطعات کامپیوتری(** سیستم آسایشگاه* امور مشترکین تلفن-* سیستم کارت سوخت سیستم دادگستری *معرفی کارگاه CNC به صورت آنلاین*اخبار کامپیوتر سخت افزار*ثبت رزمه و مدارک افراد*فروشگاه سی دی (CD)** نظر سنجی پیرامون بخش های مختلف دانشگاه*فروشگاه کتاب*سیستم مدیریت مکانیزه امین اموال و کارپرداز*
سیستم بستننی فروشی * سیستم مدیریت نمایشگاه * سیستم مدیریت نمایشگاه ماشین * سیستم پذیرش بیمار* سیستمم مدیریت توزیع برق * سیستم انالیزمدارس سیستم مدیریت خدمات کامپیوتر*معرفی فیلم و بیوگرافی بازیگران و نقد فیلم*
* سامانه ثبت اختراعات * سیتم مدیریت دفترچه بیمه* سیتم مدیریت کافی نت وگیم نت * سیتم صدورابلاغیه * سیستم برنامه هفتگی به صورت خودکار* سیستم ثبت نام کمیته امداد* سیتم مدیریت لیگ برتر* سیتم مکانیزه لیزینگ خودرو* سایت آزمون شهرداری
فروشگاه هاست ودامین * سیستم کلاسهای کنکور و بازآموزی* سایت جهانگردی * سایت هواپیمایی*سیستم مدیریت و کنترل ورود و خروج کارکنان*حوزه علمیه*آتش نشانی با قابلیت ارسال sms*اطلاعات نویسندگان با c# و بانک اطلاعاتی access
سیتم مدیریت سوابق باشگاه* وب سایت نظرخواهی دانشگاهها* وب سایت انتخابات با قابلیت رای دادن "امارگیری و..*. وب سایت شرکت بیمه * فروشگاه لب تاب * سیستم لباس فروشی, سیسیتم لبنیاتی*سایت* AVR باشگاه به زبان * سایت اتوبوسرانی سایت تعاونی مسافربری * سایت بانک اطلاعات سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی سایت توریست *
سیستم مدیریت کنترل پروژه* سیستم صدور و چاپ دفترچه بیمه* سیستم مدیریت فروشگاه*: سیستم ثبت اطلاعات کارمند* سیستم مدیریت فروشگاه صمعک* سیستم ثبت اطلاعات پروژه های ساختمانی* سیستم مدیریت توزیع برق* سیستم مدیریت ویدیو کلوپ:* سیستم ارزیابی و آنالیز مدارس* وب سایت معرفی محصولات ایران خودرو* سیستم مدیریت و کنترل ورود و خروج کارکنان* ماشین حساب ساده و مهندسی* سیستم صدوردفترچه * سیستم کنفرانس
سیستم مدیریت مکانیزه امین اموال و کارپرداز* پروژه سیستم مدیریت بستنی فروشی* پروژه سیستم مدیریت سرکشی بازرسین* سیستم فروشگاه قطعات کامپیوتری(On,line)* سیستم رزرو بلیط قطار (Online)* سیستم نشریه الکترونیکی(Online)* سیستم فروشگاه لوازم خانگی(Online), سیستم رزرو بلیط هواپیما, سیستم رزرو بلیط هواپیما, سیستم Forum (سیستم انجمن الکترونیکی, سیستم امورمشترکین, سیستم فروشگاه قطعات لاستیکی(Online), سیستم فروش
سیستم مکمل خدمات درمانی شرکتها *سایت مدرسه ابتدایی*سایت مهد کودک*فیبر نوری*تشخیص چهره انسان با استفاده طبقه بندی کننده چندخطی* کتاب فروشی *اموزشگاه * بررسی و نقش کاربردهای مدلهای فناوری اطلاعات در حقوق و مهندسی مالی *ارسال مقاله وسمینار*نویزگیری تصویر* کاربرد سیستمهای چندعامله در یادگیری الکترونیک*وب معنایی وابزارهای ان * تشخیص چهره روی تصویر و ویدیو*حذف اثر حرکت از روی تصاویر*تخمین قدرت سیگنال در شبکه مخابراتی بی سیم و تعیین مکان بهینه برای فزستنده ها *بررسی و شبیه سازی مدل سینوسی سیگنال صحبت * بررسی و مقایسه سیستمهای عامل بلادرنگ*بررسی پروتکل SRM در شبیه ساز NS-2*بررسی روشهای کد کردن بردارهای جابجایی در فشرده سازی سیگنالهای وید یویی*طراحی و ساخت اجزاء تکرار کننده GSM *پیاده سازی کدینگ کانال Reed-Solomon بر روی سیگنال ویدیو بی سیم*شناسایی چهره انسان در تصاویر رنگی* نهان نگاری تصاویر دیجیتال در حوزه ویولت* سیستمهای ارسال دیجیتال صوت*جداسازی سیگنالهای صوتی مخلوط شده به روش BSS * مطالعه و بررسی امضاء های دیجیتال*بررسی و شبیه سازی چیدمان بهینه ادوات شبکه های بدون سیم*بررسی الگوریتمهای نهان نگاری تصویر و پیاده سازی آنها*

*بررسی روشهای مختلف حذف نویز در سیگنالهای دیجیتال*تحلیل روشهای فضا- زمان در سیستمهای مخابرات بی سیم*نهان نگاری صوتی*نهان نگاری تصاویر دیجیتال با استفاده از تبدیل موجک *روشهای تکراری برای جبران اعوجاج ناشی از درونیابی *MAC جهت دار در شبکه های بی سیم ad hoc *

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

*کاربرد های هندسه جبری در مهندسی برق *بررسی فرآیند تصمیم گیری هوشمند در فناوری چاههای هوشمند *طراحی سامانه مدیریت محتوای یکپارچه برای وبگاه استادان و دانشجویان یک دانشگاه *تشخیص حروف دست نویس مجزای فارسی *مسیر یابی در شبکه های سنسوری بی سیم * پیاده سازی سیستم تبدیل متن به گفتار فارسی * شناسایی مکان یک فرستنده *بررسی ظرفیت و نرخ ارسال در شبکه های اقتضایی متحرک (MANET)* باز سازی تصویر دو بعدی از روی نمونه های قطبی* تکنیک ها و روش های رجیستر کردن تصاویر پزشکی*شناسایی و تشخیص Microcalcifications در تصاویر ماموگرافی*کاربرد های تجزیه تنک در پردازش تصاویر *بررسی و تحلیل زمان بندی ارسال در سیستم WiMAX** بررسی کاربردهای تجزیه منابع تنک در پردازش سیگنال های ژنتیکی
Taxonomy and Survey of Cloud Computing
Systemscloud *storager*محاسبات ابری opnet شبیه سازی شبکه با استفاده از

مدیریت انتشارات کتاب، مجله و آگهی* سایت سینما * مدیریت مدرسه * بازی
WIP** روشهای حفاظت از اطلاعات در فرآیند انتقال و دریافت
مقایسه بانک های اطلاعاتی اسکیوال واوراکل * امنیت ATM- پایگاه داده توزیع شده
سیستم مرسولات پستی اداره پست به کمک معماری سرویس گرا و تکنیک model_driven engineering
*آموزشگاه اینترنتی *ارسال اس ام اس گروهی باسی شارپ مودم Gsm *
نمایشگاه ماشین * برنامه نویسی چند نخی (thread programming* برنامه ریزی درسی بر گرفته از
متدولوژی SSADM* خدمات کامپیوتری * اطلاعات پزشکی * برنامه ریزی درسی دانشگاه* ویرایشگر
Tetris ro ba zabane* ترانهاده ماتریس * طراحی وپیاده سازی فایل ازفایل تکراری دریک سیستم
*بازی دونفره پینگ پونگ موبایل با بلوتوث **:ضبط صدا روی موبایل و در آوردن یکسری ویژگی ها
سیستم اعلام خرابی قطعات* سیستم اموزش مجازی اموزش اس کیوال به همراه آزمون انلاین درسه سطح * مجتمع آموزشی خبرگان دوره های آموزشی حسابداری، کامپیوتر، عمران برنامه کلاسی، نمونه سوالات
شبیه سازی ns2
*تشخیص چهره انسان به روش تحلیل تفکیکی خطی دو بعدی( 2D-LDA به همراه مقاله
*تشخیص حرکت از طریق ورودی دوربین یا وبکم* تشخیص کارکتر و عدد در تصویر OCR* تشخیص عدد فارسی در تصویر (به همراه آموزش فارسی)* تشخیص حروف فارسی در تصویر به روش تطبیق الگو* تشخیص حروف فارسی در تصویر به روش شبکه عصبی* شبیه سازی مدولاسیون پالسهای کدشده PCM* شبیه سازی و بررسی انواع اتصال کوتاه در ژنراتور* شبیه سازی ورقه کردن فلز* شبیه سازی بازوی ربات (به همراه مقاله)* ترمیم تصویر Image *طراحی مدارهای *ابرکامپیوترها*داده های با حجم بسیاربالا
inpainting* ترمیم ویدئو Video inpainting* * برنامه تشخیص بارکد (پردازش تصویر)
اتحادیه خریدکارمندان وخرید کالاهای مشابه به افراد*بررسی مکانیزم احرازهویت *fcfs*الگوریتم
کاهش نویز در تصویرNoise Canceling *بررسی کلیه توابع توزیع در متلبDistributions functions* پیاده سازی روش گوشه شمال غربی *North-West Corner Method* برنامه تبدیل اتوماتیک کد فرترن به متلب
بهینه سازی تنش در تراس *پنهان‌نگاری تصاویر یا Steganography با متلب*• بدست آوردن پروفایل دما در سطح مقطع steak در زمان های مختلف بعد از قرار گرفتن در ظرف روغن
شبیه سازی راکتور batch (ناپیوسته) و رسم نمودار غلظت ها* یکسوساز سه فاز تریستوری با *پروژه یادگیری ماشین یا
تشخیص جنسیت زن مرد *machine learning**• تشخیص لبه تصویر توسط الگوریتم کلونی مورچه ها ACO (به همراه مقاله) پردازش تصویرWavelet
بهبود مدل کاربر در وب ¬سایت بصورت خودکار با استفاده ازمعناشناسی با مفاهیم خاص دامنه*پروژه های مهندسی معکوس *طراحی سایت b2b
تشخیص هویت افراد با استفاد شناسای کف دست *نظرسنجی *الگوریتم پنتیک چندهدفه *
• محاسبه جریان درون لوله و عدد رینولدز به کمک روابط سوامی و جین و دارسی-ویسباخ
• شبیه سازی کنترل مقاوم عصب* تحلیگرلغوی*چندضلعی *جدول متقاطع *
فرستادن ایمیل

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


‏* مجموعه کامل سورس های ‏API‏ توابع ‏‏(2000 سورس)‏*شبیه سازی ns2
‏* سیستم تبدیل رزومه افراد به فایل html
شبیه سازی سیستم عابر بانک‏
‏* تبدیل تاریخ ( شمسی به میلادی)
‏* ساعت آنالوگ و دیجیتال (3 نوع)
‏* شبیه سازی Paint
‏* شبیه سازی بازی تنیس تمام بازی های هوش مصنوعی دوزو*8پازل *8وزیر*هواپیما*موش وگربه و.....
*شبیه سازی پروتکل مسیریابی شبکه حسگر بی سیم باآپ نت
پروژه های تشخیص هویت :عنبه *اثرانگشت *تشخیص چهره به چهره *کف دست * الگوریتم های خوشه بندی در شبکه های حسگر موبایل عنوان* امضای دیجیتال* *امنیت اطلاعات * بررسی امنیت شبکه در مقوله پدافند غیر عامل * بیومتریک (Biometric)*الگوریتم زنبورعسل *دنباله کاوی *شناسایی خط *شناسایی صورت *بینایی ماشین*هوش مصنوعی دربازی * وب معنایی*آنتولوژی * فشرده سازی تصویر*پردازش صوت * امنیت درپایگاه توزیع شده*فایل های ویرانگر
- - - سیستم فروش و صورتحساب- سیستم حضورغیاب با اثر انگشت - سیستم صندوق رستورانی و فروشگاهی با سخت افزار و نرم افزار
POS
گروه مهندسی پایتخت - انجام پروژه های دانشجویی شما با قیمتی مناسب
پذیرش سفارش پروژه داخل وخارج ازکشور
هرگونه کپی برداری ازآگهی غیرمجازمی باشد
جهت سفارش پروژه تماس بگیرید

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

c = انجام پروژه برنامه نویسی به زبان سی

java = انجام پروژه برنامه نویسی به زبان جاوا

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

c# = انجام پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ

انجام پروژه های درس های سیستم عامل و طراحی الگریتم و هوش مصنوعی و

برای سفارش پروژه می توانید با شماره 2*910 تماس بگیرید

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

بفرستید

نمونه ای از پروژه ها در سایت زیر

دانلود پروژه های دانشجویی | دانلود پروژه های برنامه نویسی | فیلم



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

وره ی دانشجویی مخصوصا برای بچه های گروه کامپیوتر پر از تمرین ها و پروژه های کدنویسیه و خیلی وقت ها فرصت کافی برای رسیدگی به همشون رو با هم نداریم. بنابراین بعضی از اون ها را به بقیه میسپاریم و بقیه اش رو خودمون انجام میدیم تا بار کاری مون کم بشه!

ما اینجا هستیم تا پروژه های برنامه نویسی تون رو انجام بدیم نوشتن برنامه هایی مثل

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

  •  بازی های مختلف ساده و پیچیده
  • ارتباط تحت شبکه با جاوا بین برنامه ها
  • کار با اپلت ها
  • کار با thread ها
  • طراحی برنامه چت
  • برنامه های اداری و کار با فرم ها و listenerها
  • در کل هربرنامه ی دیگه ای که نیاز به تسلط به جاوا رو داره
  • حتی اگه خیلی سردستی و ساده باشه

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

به ما بسپارید :)

پروژه هایی مثل tic tac toe یا  برج هانوی یا طراحی و پیاده سازی فرم های ساده یا تمرین هایی که از موارد بیسیک و کلاسیک برنامه نویسی جاوا است و کارهایی از این قبیل به قیمت پایه حساب می شود و مابقی به میزان پیچیدگی شان به قیمت اضافه خواهد شد.

​از اونجایی که پروژه ها دانشجویی هستن قیمت ها هم دانشجویی خواهند بو

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه Java

سورس محاسبه فیبوناچی با جاوا اسکریپت

سورس محاسبه محیط و مساحت مستطیل با جاوا اسکریپت
دانلود پروژه های java

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


دریافت و چاپ عبارت

مرتب سازی کلمات یک عبارت
پروژه Java
سورس جاوا
پروژه دانشجویی جاوا
دانلود پروژه های java
انجام پروژه های جاوا
 بازی تحت جاوا پیدا کردن گنج
دریافت و چاپ عبارت
محاسبه حاصل جمع ارقام یک عدد
مرتب سازی کلمات یک عبارت

با سلام. در این پست از سایت سورس باران ۳ پروژه مفید جاوا را جهت دانلود قرار داده ایم. این ۳ پروژه عبارتند از :  پروژه Search  که به منظور جست و جوی یک فایل یا فولدر در سیستم می باشد، پروژه ماشین حساب به صورت گرافیکی و پروژه ATM یا دستگاه خودپرداز. همچنین توضیحات نسبتا کاملی برای کاربرانی که قصد دارند در مورد این پروژه ها اطلاعاتی کسب کنند در ادامه مطلب موجود می باشد که می توانند مشاهده نمایند.

جهت دانلود ۳ پروژه مفید جاوا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

پروژه Search :

به منظور جست و جوی یک فایل یا فولدر در سیستم می باشد. این برنامه شامل دو فایل Search.java و Test.java  است. در فایل  Search.java یک تابع بازگشتی به نام listFilesInDirectory وجود دارد. این تابع تا زمانی به کار خود ادامه می دهد که فایل یا فولدر مورد نظر را پیدا کند. در فایل Test.java  مسیر فایل و نام فایلی را که می خواهیم جست و جو کنیم را مشخص می کنیم. برای مثال در این برنامه مسیر را درایو G و نام فایل را ”*.ali”  داده ایم، یعنی با اجرای این برنامه هر فایلی با نام ali را که در درایو G قرار دارد ، پیدا می کند. تابع listFilesInDirectory در Test.java فراخوانی شده است، با مشخص کردن مسیر و نام فایل برنامه را اجرا کنید.

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


پروژه ماشین حساب به صورت گرافیکی :

این پروژه شامل دو فایل Calculator.java وTest.java می باشد. در فایل Calculator.java چند تابع برای اجرای عملیات ریاضی مانند جمع، تفریق، ضرب، تقسیم، توان و تابعی برای محاسبه سینوس زاویه نوشته شده است. این برنامه با استفاده از کتابخانه awt به صورتی گرافیکی و به زبان جاوا نوشته شده است، به صورتی که با اجرای فایل Test.java یک صفحه گرافیکی شامل اعداد و علامت ها ظاهر می شود که با کلیک کردن روی هر دکمه میتوان عملیات زیاضی را انجام داد و در نهایت خروجی عملیات در یک text box نمایش داده می شود.

 

پروژه ATM یا دستگاه خودپرداز :

در این پروژه یک فایل حاوی اطلاعات کاربران وجود دارد. برنامه ابتدا اطلاعات را از فایل می خواند. سپس کاربر می تواند با وارد کردن username  و password  وارد حساب کاربری خود شود. پس از ورود، شش نوع عملیات برای کاربر تعریف شده است.

۱-مشاهده موجودی

۲-دریافت پول

۳-پرداخت پول

۴-انتقال وجه

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


۵-خروج کاربر

۶-خروج از برنامه

کاربر می تواند با وارد کردن شماره عمل، کار مورد نظر خود را انجام دهد و با زدن شماره ۵ از حساب کاربری خود خارج شده وکاربر بعدی می تواند وارد ش



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

گروه مهندسی کامپیوتر و IT آلفاپروژه متشکل از برترین فارغ اتحصیلان و دانشجویان  آمادگی یاری رسانی به دانشجویان عزیز در قالب موارد ذیل می باشد

خدمات قابل ارائه:

انجام کلیه  پروژه های کدنویسی و نرم افزاری مهندسی کامپیوتر و IT

انجام پروژه دانشجویی مهندسی کامپیوتر و نرم افزار با استفاده از زبان های کدنویسی …, TEX , SQL ,

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

Python , VHDL , Verilog , java , C# , C++ , C

انجام پروژه دانشجویی مهندسی کامپیوتر، نرم افزار و سخت افزار

انجام پروژه دانشجویی مهندسی کامپیوتر با استفاده از نرم افزارهای …Maple , MATLAB , Spim , Nodexl , Codevision , modelsim

مشاوره در انجام پایان نامه های دانشجویی مهندسی کامپیوتر (سخت افزار و نرم افزار) و IT

انجام پایان نامه های مهندسی کامپیوتر و IT

انجام پروژه های دانشجویی شبکه از قبیل

مهندسی نرم افزار (UML-Diagrams)

انجام محاسبات عددی با استفاده از نرم افزار متلب (Matlab)

پردازش تصویر(Low-Medium)

شبکه های اجتماعی و تحلیل گراف

انجام پروژه های دانشجویی وب از قبیل

طراحی (HTML-CSS-Javascript-Ajax)

انجام پروژه های برنامه نویسی تحت وب با (PHP-ASP-JSP)

انواع شبیه سازی ها، دیس اسمبل کانفیگ شبکه برنامه نویسی وب،اتوماسیون صنعتی، سیستم

ترجمه ی متون تخصصی مربوط به مهندسی کامپیوتر و

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

IT

انجام شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب Matlab

انجام پروژه متلب

حل دستی کلیه  تمرینات کلاسی

 انجام پروژه دانشجویی مهندسی کامپیوتر و IT

 انجام پروژه های دانشجویی مهندسی کامپیوتر و

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ول پروژه را تحویل بگیرید بعد هزینه را پرداخت کنید . پروژه دانشجویی به زبان وی بی دات نتVb.net مقاله رشته کامپیوتر ساخت طرح کارآفرینی و کسب و کار ساخت گزارشکار کارآموزی پروژه دانشجویی به زبان (سی شارپ) C# پروژه دانشجویی به زبان C ++ پروژه دانشجویی به زبان پاسکال Pascal پروژه دانشجویی به زبان (جاوا اسکریپت) Java script پروژه دانشجویی با زبان بیسیک فور اندروید (b4a) پروژه

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

 

دانشجویی با زبان جی کوری(jquery) پروژه دانشجویی با زبان css پروژه دانشجویی با زبان اچ تی ام ال یا html ترجمه عمومی و تخصصی رشته کامپیوتر پروژه برای اندروید پروژه با استفاده از زبان جاوا ساخت پاورپوینت و اسلاید پروژه دانشجویی و ساخت نمودارهای مهندسی نرم افزار و uml پروژه با زبان برنامه نویسی اسمبلی پروژه دانشجویی ساختمان داده و سیستم عامل پروژه دانشجویی با vb6 پروژه دانشجویی به زبان ویژوال بیسیک پروژه دانشجویی به زبان asp کلاسیک پروژه دانشجویی به زبان asp.net پروژه طراحی سایت با هر زبانی پروژه دانشجویی به زبان (پی اچ پی) php پروژه دانشجویی به زبان vb script پروژه دانشجویی با زبان برنامه نویسی javascript انجام پروژه دانشجویی بصورت سه لایه پروژه های مربوط با پایگاه داده ها یا بانک اطلاعاتی پروژه دانشجویی به زبان sql و اوراکل ایجاد پروژه با my sql پروژه دانشجویی به صورت حرفه ای با فتوشاپ پروژه دانشجویی با multi media builder پروژه دانشجویی با برنامه های auto media studio پروژه دانشجویی با برنامه autorun pro پروژه دانشجویی با flash mx پروژه دانشجویی با زبان q basic ایجاد پروژه های دانشجویی با power point پروژه

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

دانشجویی با بانک اطلاعاتی sqllite ترجمه متون تخصصی کامپیوتر پروژه با زبان نرم افزار اکسل انجام پروژه با زبان اکسس ساخت پروژه با زبان جاوااسکریپت ساخت فروشگاه اینترنتی دانشجویی و تجاری انجام تایپ از روی پی دی اف، عکس، دستخط و غیره و هزاران نوع پروژه دیگر مراحل خرید : ابتدا به شماره تلفن  تماس بگیرید یا اس ام اس یا از طریق نرم افزار تلگرام و یا واتس آپ پیام دهید و موضوع پروژه را مطرح کنید، بسته به پروژه، 1 روز تا 5 روز بعد پروژه تحویل شما داده خواهد شد، بعد از اینکه برای شما ارسال شد ، هزینه را به شماره حسابی که

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

برای شما ایمیل می شود ، واریز کنید. اگر زبان برنامه نویسی شما یا درخواست شما در لیست بالا نبود موضوع پروژه خود را به تلگرام، واتس آپ یا ایمیل ما ارسال کنید. تلفن همراه با مشاوره رایگان چنانچه می خواهید بدانید پروژه شما توسط این شرکت ساخته می شود یا نه ، 24 ساعته میتوانید با شماره تلفن  بصورت رایگان مشاوره کنید . یا به ایمیل میل بزنید . ویژگی برتر قیمت ها را بسته به سختی پروژه از 10 هزار به بالا در نظر می گیریم. تمامی قیمت ها بصورت توافقی می باشد و در صورت نیاز به تخفیف مطرح کنید. تخفیف ویژه برای کافینت ها و دانشجویان زمان آماده کردن پروژه با توجه به نیاز شما و توافقی پرداخت هزینه پس از تحویل پروژه رعایت انصاف در هنگام قیمت گذاری برای پروژه کلمات کلیدی ساخت، پروژه، دانشجویی، رشته، کامیپوتر، طراحی ساخت، خرید، فروش، دانلود، سفارش، پروژه، رشته، کامپیوتر، برنامه نویسی، ارزان، قیمت، کم، سریع، گزارشکار، ویژوال، سی،شارپ، جی، کوری، مقاله، ترجمه، تایپ، سفارشی، طراحی، اس،کیو، ال، مای،اس،کیو،ال،کمترین، هزینه، داشنجویی، دانشجویی، فناوری اطلاعات، سایت، فروشگاه، اندروید

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: programing-java , ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد